ByTheEfsane
Nether Yerlisi
- En iyi cevaplar
- 0
3 Zaten Son Oyun Değil miydi?
Öyle diyorlarda bence seneye kadar çıkartırlar pizzacının oraya gitmek istiyorum3 Zaten Son Oyun Değil miydi?
Ehh... o zaman baya bekliyecez.[DOUBLEPOST=1430311750,1430311578][/DOUBLEPOST]Bu arada arkadaşlar onlar minik Freddy kafaları değilmiş... Onlar küçük Freddy oyuncaklarıymış biraz parlatın resmi kolları falan gözüküyor onların.Biz tarihlerde gg.aa.yyyy kullanırız ama yabancılar çoğunlukla aa.gg.yyyy kullanırlar. Yani tarih aslında 31.10.2015 bunda abartılacak bir şey yok.
gg= gün - gün
aa= ay - ay
yyyy= yıl - yıl - yıl - yıl
Wow... şimdiden doğum günün kutlu olsunda biliyorsun, ben bir FNAF hayranıyım. Benim doğum günümde oyun çıksaydı benim halimi düşün... (Oyun doğum tarihimde çıkcak lan![]()
![]()
Yahu... Bırakın o sayıyı uçsun gitsin size ne o sayıdan o da normal bir sayıAma cenabet doğmuşum![]()
Yorumun için sağolAbi çok iyi yga![]()
Olur.Bana şu resmin parlatılmış halini verebilir misin ?
Onun gibi bir şey ama bu terminatör gibi duruyorSpring trap gibi bir şey buda heralde
Harbi yaOnun gibi bir şey ama bu terminatör gibi duruyor![]()