Anlamadı*Keşke babam ve oğlumdaki Sadık bu olsaydı , giderdi sonra geri dönerdi ve ölmezdi. Öyle bir dram yaşanmazdı*
----------------------------------
(İmza)
![]()
2005 yapımı bi film* Hatırlayan olmayabilir*Anlamadı*
7 saat forumda yoktumSen gitmişmiydin =/ ? (Edebiyat sınavına çalışan Mert'in hazin sonu tabi)
Senin için büyük bir gidiş.7 saat forumda yoktum
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Evet saçma konular açmıştım artık açmicamForumda yedi saat yoktun ve artık saçma konular açmayacaksın?
...
![]()
...
İyi forumlar. (?)![]()