ÖzÇekim atın
benimki
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor.
Giriş yap veya üye ol.
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor.
Giriş yap veya üye ol.
Fark edilme çabaları*Bunu bize göstermenin nedeni nedir .-.
EhehehehehBu maskeyle fotoğraf çekilip kendini "incici qeqe" sana ve havalı göründüğünü sanan çocuklar kervanına sokmayı başardın, tebrikler.
Madem çok istedin, atayım.
![]()
En soldaki yüzünün yarısı gözüken sensin heraldeObamayla selfie çekindik :
![]()
Senin zenci PP'ni çok iyi biliyoruz atmana gerek yokatmayayım bide @craft_man banlar fln
LambaBuradan yaşını doğruladık pnp.
Bu arada lamba lens mi?
@rayandu06[DOUBLEPOST=1432549918,1432549879][/DOUBLEPOST]
Fark edilme çabaları*
Yok, obamanın yüzünün yanındaki benim direkEn soldaki yüzünün yarısı gözüken sensin heralde![]()
şaka ypıosnnSelfie
Selfie = Özçekim (türkçesi)