Özçekim :)

Kaan697

Vae Victus
En iyi cevaplar
0
Birader sen fazla oluyorsun maskeyle ister spiderman ister süperman olurum bu seni ilgilendirmez amacın tartışma çıkartmak ise skype ver orada çıkart tartışmayı ve millet ile dalga geçme hakkın yok burada.
ilgilendirir git başka yerde milleti koru hümanistliğini yap zamanımı seninle harcayamam çok gördüm böyle açar skype ya söver ya kaçar ya da ciddi konuşmaya çalışıp saçmalayan kekolar gibi tavır yapar, sus da sıradakine geçeyim
 
I

Iskefiyeli18

Ziyaretçi
ilgilendirir git başka yerde milleti koru hümanistliğini yap zamanımı seninle harcayamam çok gördüm böyle açar skype ya söver ya kaçar ya da ciddi konuşmaya çalışıp saçmalayan kekolar gibi tavır yapar, sus da sıradakine geçeyim
Evet yaptıklarını ben de yanlış buluyorum ama bu sana hakaret etme hakkını vermez önceden mantıklı konuşurdun desteklerdik şimdi şımardın her önüne gelene laf atıyorsun adamın ne yaptığı seni ilgilendirmez.
 
Üst