Özçekim :)

Kaan697

Vae Victus
En iyi cevaplar
0
Senin amacın tartışma çıkarmak en iyisi sen sütünü iç yat abisi.
tmm abisiiii
Evet yaptıklarını ben de yanlış buluyorum ama bu sana hakaret etme hakkını vermez önceden mantıklı konuşurdun desteklerdik şimdi şımardın her önüne gelene laf atıyorsun adamın ne yaptığı seni ilgilendirmez.
yanlış yapana hakaret yapmadıkça bu polyannacılığınız yüzünden aptallar tepemize biniyor
 
Üst