EminGny
İşsiz
- En iyi cevaplar
- 1
Çocuk salakmısın ? Seni burda seven yok biraz büyü ve adam akıllı konular açPınar süt büyütüyor muş denesemmi
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Çocuk salakmısın ? Seni burda seven yok biraz büyü ve adam akıllı konular açPınar süt büyütüyor muş denesemmi
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Tamam kavgaya gerek yokÇocuk salakmısın ? Seni burda seven yok biraz büyü ve adam akıllı konular aç
Tip şekil
Bismillahirrahmanirrahim
Saçma sapan mesajlar yazmaktan vazgeçersen kavga çıkmayacak.Tamam kavgaya gerek yok
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Tamam da bir şey sorabilir miyim yararlı konu diyorlar ne gibi açmalımSaçma sapan mesajlar yazmaktan vazgeçersen kavga çıkmayacak.
tmm abisiiiiSenin amacın tartışma çıkarmak en iyisi sen sütünü iç yat abisi.
yanlış yapana hakaret yapmadıkça bu polyannacılığınız yüzünden aptallar tepemize biniyorEvet yaptıklarını ben de yanlış buluyorum ama bu sana hakaret etme hakkını vermez önceden mantıklı konuşurdun desteklerdik şimdi şımardın her önüne gelene laf atıyorsun adamın ne yaptığı seni ilgilendirmez.
Senin en yararlı olanın konu açmayan olanın. Konu açmaman, dünyanın en iyi konusunu açmış gibi yararlı olur.Tamam da bir şey sorabilir miyim yararlı konu diyorlar ne gibi açmalım
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Kardeşim yararlıyla boş konunun ne olduğunu bimiyormusun ? Ha bilmiyorsan bi şey diyemem ama sadece dikkat çekmek için salakça konular açtığından adım gibi eminimTamam da bir şey sorabilir miyim yararlı konu diyorlar ne gibi açmalım
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Konu açmadan yarar yapcam o zamanSenin en yararlı olanın konu açmayan olanın. Konu açmaman, dünyanın en iyi konusunu açmış gibi yararlı olur.
Aynen öyle. Sen konu açmadan diğer konularda yararlı fikir alışverişi yaparsan çok daha yararlı bir üye olursun.Konu açmadan yarar yapcam o zaman
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Tamam SaolAynen öyle. Sen konu açmadan diğer konularda yararlı fikir alışverişi yaparsan çok daha yararlı bir üye olursun.
Eski zencinin üstü kapalıydı, o dediğin zenciyi özelden roketler misin?Senin zenci PP'ni çok iyi biliyoruz atmana gerek yok![]()