Epistomoloji
Lapis Toplayıcısı
- En iyi cevaplar
- 0
Bence piramitler insan eseriBu sorulara cevap vermek sadece soruları arttırır. Fakat bence de hala kesin bir bilgi yok. Ama mısır piramitler inden şüpheleniyorum...
Bence piramitler insan eseriBu sorulara cevap vermek sadece soruları arttırır. Fakat bence de hala kesin bir bilgi yok. Ama mısır piramitler inden şüpheleniyorum...
Sen doğaüstü şeyleri anlat .sO değil de bir meteor yüzünden ölebileceğimizi biliyor musun ?
Meteor Dünya`ya çarpacak ve küçük parçalara ayrılacak.Bu meteor veba virüsü taşıyacak.Ve Dünya`daki çoğu insan bu veba yüzünden ölecek.
Sen doğaüstü şeyleri anlat .s
Uzaylıların gelme sebebi her türden canlı oluşturabilmektir.Bir kere bir insanı alakoydularsa aynı insanın diger neslini de alabilmektir amac.Ayrıca gecenlerde haberleri izleyen varsa Dunya`dan çıkan o cisimleri görebilirdi.Gençler gençler emin olunki uzaylılar varsa ilgilenicekleri biz değiliz araştırın Michio Kaku izleyin biz tip 0 bir uygarlığız sümüklü ağlayan bir bebek gerçekte uzaylılar varsa uğraşıcakları şu an birçok tip 2 ve tip 3 uygarlıkalr olucaktır kendinizi bu kadar büyütmeyin uzaylılar sizi arıyor gelcek beni araştırcak kescek biçcek varsa onların gözünde bakmaya bile değer olmadığını ben garanti ederim sen durup hiç bu havada uçan toz tanesinin içindeki mikropları merak edip baktınmı
Uzaylılar neden bizi araştırmasın peki? Bizi araştırmasının birçok gerçekci nedenleri var.Gençler gençler emin olunki uzaylılar varsa ilgilenicekleri biz değiliz araştırın Michio Kaku izleyin biz tip 0 bir uygarlığız sümüklü ağlayan bir bebek gerçekte uzaylılar varsa uğraşıcakları şu an birçok tip 2 ve tip 3 uygarlıkalr olucaktır kendinizi bu kadar büyütmeyin uzaylılar sizi arıyor gelcek beni araştırcak kescek biçcek varsa onların gözünde bakmaya bile değer olmadığını ben garanti ederim sen durup hiç bu havada uçan toz tanesinin içindeki mikropları merak edip baktınmı
Hem dinliyordum hem de yazıyordum.Bildiğin kadını alıkoymuşlar tekrar.Çünki adam içeri gidincr kadını tekrar görmüş sonra kadına nereye gidiyorsun demiş ? Kadın cevap vermeden ormanin derinliklerine inmiş.45 dakika görünmemiş ve sonra kocasi tekrar oturdukları yere gelince kadını görmüş ve şoyle demiş.Sabahtandır seni arıyorum neden ormana gittin ?Kadın ise midem bulanıyor sadece 2-3 dakikadır burdayım demiş.[DOUBLEPOST=1436303851,1436303754][/DOUBLEPOST]İşte benim konum..
Bu şekilde tipik uzaylı kaçırılma vakaları son zamanlarda oldukça artmıştır. Üstelik kaçırılanların derilerormanierinde dünya dışı maddeler saptanmasıda ayrı bir konuydu.. Bana bu gizemli kadında bir şey aklımda kaldı.. Kadının üstünde KOCAMAN DEV BİR UFO VAR ve kocası gidiyor kadın biraz daha kalıcam diyor? Hadi
olmayacak birşeyi sallıyayım(uzaylılara inanırım buna inanmıyorum) kızımızı kontrol ederek bunu söyletti. Peki kocası delirdin mi sen diyerek alıp götürmedi
Tamam senin tercüme edişinde yanlışlık olmuş olabilir. Güzel ve işe yarar bir bilgi olmuş ellerine sağlık![]()
Bilim adamlarının şöyle bir tabiri var ;Uzaylılar neden bizi araştırmasın peki? Bizi araştırmasının birçok gerçekci nedenleri var.
(Burada diyeceklerim kesin kanıtlanmış bir şey değil)Belkide teknolojimiz fazla gelişmiş değil bu şekilde ellerini kollarını sağlayarak geliyorlar ve her geçen gün
teknolojimizin ilerlemesini izliyorlar..
Yada her uzaylı barış canlısı olacak değil ya.. Belkide kötü olan uygarlıkta vardır.. Önüne geleni ezip biçen ve o galaksideki yaşamı sömüren. Kim bilir belkide barış canlısı olanlar bizle bu şekilde iletişime geçip destek olmaya çalışıyorlar?
birçok nedeni olabilir ama bizle ilginenmezler diye bir şey yoktur..![]()
(Kendi düşüncem) Bana kalırsa zaten yakın zamanda dünyamızdaki sularımızı biz kendimiz bu pisliklerle vb. şeylerle tüketeceğizHem dinliyordum hem de yazıyordum.Bildiğin kadını alıkoymuşlar tekrar.Çünki adam içeri gidincr kadını tekrar görmüş sonra kadına nereye gidiyorsun demiş ? Kadın cevap vermeden ormanin derinliklerine inmiş.45 dakika görünmemiş ve sonra kocasi tekrar oturdukları yere gelince kadını görmüş ve şoyle demiş.Sabahtandır seni arıyorum neden ormana gittin ?Kadın ise midem bulanıyor sadece 2-3 dakikadır burdayım demiş.[DOUBLEPOST=1436303851,1436303754][/DOUBLEPOST]
Bilim adamlarının şöyle bir tabiri var ;
Uzaylılar neden bizim elimizdeki su vb kaynakları tüketmiyor sonumuz böyle olabilir.
Bu tarz şeyleri devletler bile saklayabiliyor çünkü insanlar bunca zaman devletin bu şeyleri sakladığını öğrenirse isyanlar çıkarUzaylılar neden bizi araştırmasın peki? Bizi araştırmasının birçok gerçekci nedenleri var.
(Burada diyeceklerim kesin kanıtlanmış bir şey değil)Belkide teknolojimiz fazla gelişmiş değil bu şekilde ellerini kollarını sağlayarak geliyorlar ve her geçen gün
teknolojimizin ilerlemesini izliyorlar..
Yada her uzaylı barış canlısı olacak değil ya.. Belkide kötü olan uygarlıkta vardır.. Önüne geleni ezip biçen ve o galaksideki yaşamı sömüren. Kim bilir belkide barış canlısı olanlar bizle bu şekilde iletişime geçip destek olmaya çalışıyorlar?
birçok nedeni olabilir ama bizle ilginenmezler diye bir şey yoktur..![]()
Aynen öyle.. Mesela ABD'de bir radyo kanaılda çıkan 51. bölge çalışanı oradan kaçtığını ve uzaylıların olduğundan bahsediyordu.. Bir kaç dakika sonra yayın kesildi ve o adama bir daha ulaşılamadı...Bu tarz şeyleri devletler bile saklayabiliyor çünkü insanlar bunca zaman devletin bu şeyleri sakladığını öğrenirse isyanlar çıkar