Gizemli bir kadın

Epistomoloji

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Bu sorulara cevap vermek sadece soruları arttırır. Fakat bence de hala kesin bir bilgi yok. Ama mısır piramitler inden şüpheleniyorum...
Bence piramitler insan eseri :S Ama piramitin eğiminin 14/11 olması (altın oran) ve yüksekliğinin kenarına bölümünde pi sayısı çıkması ilginç bir şey :( O zaman bulunmuş muydu bu sayılar bilmiyorum.
 

İnanılmaz

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
O değil de bir meteor yüzünden ölebileceğimizi biliyor musun ?
Meteor Dünya`ya çarpacak ve küçük parçalara ayrılacak.Bu meteor veba virüsü taşıyacak.Ve Dünya`daki çoğu insan bu veba yüzünden ölecek.
 

blade20090999

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Gençler gençler emin olunki uzaylılar varsa ilgilenicekleri biz değiliz araştırın Michio Kaku izleyin biz tip 0 bir uygarlığız sümüklü ağlayan bir bebek gerçekte uzaylılar varsa uğraşıcakları şu an birçok tip 2 ve tip 3 uygarlıkalr olucaktır kendinizi bu kadar büyütmeyin uzaylılar sizi arıyor gelcek beni araştırcak kescek biçcek varsa onların gözünde bakmaya bile değer olmadığını ben garanti ederim sen durup hiç bu havada uçan toz tanesinin içindeki mikropları merak edip baktınmı
 

İnanılmaz

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Sen doğaüstü şeyleri anlat .s
Aslında içinizi rahatlatmak istedim.Cinler boyut değistirme olasılığı milyonda birdir.Değistirdiğinde de vücutlarının %99`unu kaybederler.Ataistler bilmez ama Kur-an`ı Kerim`de radyonun tarihi ve olacağını belirtiyor gizli bir şekilde.
[DOUBLEPOST=1436303279,1436303153][/DOUBLEPOST]
Gençler gençler emin olunki uzaylılar varsa ilgilenicekleri biz değiliz araştırın Michio Kaku izleyin biz tip 0 bir uygarlığız sümüklü ağlayan bir bebek gerçekte uzaylılar varsa uğraşıcakları şu an birçok tip 2 ve tip 3 uygarlıkalr olucaktır kendinizi bu kadar büyütmeyin uzaylılar sizi arıyor gelcek beni araştırcak kescek biçcek varsa onların gözünde bakmaya bile değer olmadığını ben garanti ederim sen durup hiç bu havada uçan toz tanesinin içindeki mikropları merak edip baktınmı
Uzaylıların gelme sebebi her türden canlı oluşturabilmektir.Bir kere bir insanı alakoydularsa aynı insanın diger neslini de alabilmektir amac.Ayrıca gecenlerde haberleri izleyen varsa Dunya`dan çıkan o cisimleri görebilirdi.
 

Adragos

Kızıltaş Madencisi
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
İşte benim konum.. :)
Bu şekilde tipik uzaylı kaçırılma vakaları son zamanlarda oldukça artmıştır. Üstelik kaçırılanların derilerinin içlerinde dünya dışı maddeler saptanmasıda ayrı bir konuydu.. Bana bu gizemli kadında bir şey aklımda kaldı.. Kadının üstünde KOCAMAN DEV BİR UFO VAR ve kocası gidiyor kadın biraz daha kalıcam diyor? Hadi
olmayacak birşeyi sallıyayım(uzaylılara inanırım buna inanmıyorum) kızımızı kontrol ederek bunu söyletti. Peki kocası delirdin mi sen diyerek alıp götürmedi mi?
Tamam senin tercüme edişinde yanlışlık olmuş olabilir. Güzel ve işe yarar bir bilgi olmuş ellerine sağlık :)
 

blade20090999

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
uzaylıların gelme sebebi diye bir şey yok bizim gibi zayıf bir uygarlıktan canlı türetmek yerine tip 2 ve tip 3 uygarlıkları kullanırlar zaten bu kadar güçlü olurlarise gelmelerine gerek kalmadan bizi hasat edebilcek yeteneğe sahip teknolojide olur.
 

Adragos

Kızıltaş Madencisi
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Gençler gençler emin olunki uzaylılar varsa ilgilenicekleri biz değiliz araştırın Michio Kaku izleyin biz tip 0 bir uygarlığız sümüklü ağlayan bir bebek gerçekte uzaylılar varsa uğraşıcakları şu an birçok tip 2 ve tip 3 uygarlıkalr olucaktır kendinizi bu kadar büyütmeyin uzaylılar sizi arıyor gelcek beni araştırcak kescek biçcek varsa onların gözünde bakmaya bile değer olmadığını ben garanti ederim sen durup hiç bu havada uçan toz tanesinin içindeki mikropları merak edip baktınmı
Uzaylılar neden bizi araştırmasın peki? Bizi araştırmasının birçok gerçekci nedenleri var.
(Burada diyeceklerim kesin kanıtlanmış bir şey değil)Belkide teknolojimiz fazla gelişmiş değil bu şekilde ellerini kollarını sağlayarak geliyorlar ve her geçen gün
teknolojimizin ilerlemesini izliyorlar..
Yada her uzaylı barış canlısı olacak değil ya.. Belkide kötü olan uygarlıkta vardır.. Önüne geleni ezip biçen ve o galaksideki yaşamı sömüren. Kim bilir belkide barış canlısı olanlar bizle bu şekilde iletişime geçip destek olmaya çalışıyorlar?
birçok nedeni olabilir ama bizle ilginenmezler diye bir şey yoktur.. :)
 

İnanılmaz

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
İşte benim konum.. :)
Bu şekilde tipik uzaylı kaçırılma vakaları son zamanlarda oldukça artmıştır. Üstelik kaçırılanların derilerormanierinde dünya dışı maddeler saptanmasıda ayrı bir konuydu.. Bana bu gizemli kadında bir şey aklımda kaldı.. Kadının üstünde KOCAMAN DEV BİR UFO VAR ve kocası gidiyor kadın biraz daha kalıcam diyor? Hadi
olmayacak birşeyi sallıyayım(uzaylılara inanırım buna inanmıyorum) kızımızı kontrol ederek bunu söyletti. Peki kocası delirdin mi sen diyerek alıp götürmedi
Tamam senin tercüme edişinde yanlışlık olmuş olabilir. Güzel ve işe yarar bir bilgi olmuş ellerine sağlık :)
Hem dinliyordum hem de yazıyordum.Bildiğin kadını alıkoymuşlar tekrar.Çünki adam içeri gidincr kadını tekrar görmüş sonra kadına nereye gidiyorsun demiş ? Kadın cevap vermeden ormanin derinliklerine inmiş.45 dakika görünmemiş ve sonra kocasi tekrar oturdukları yere gelince kadını görmüş ve şoyle demiş.Sabahtandır seni arıyorum neden ormana gittin ?Kadın ise midem bulanıyor sadece 2-3 dakikadır burdayım demiş.[DOUBLEPOST=1436303851,1436303754][/DOUBLEPOST]
Uzaylılar neden bizi araştırmasın peki? Bizi araştırmasının birçok gerçekci nedenleri var.
(Burada diyeceklerim kesin kanıtlanmış bir şey değil)Belkide teknolojimiz fazla gelişmiş değil bu şekilde ellerini kollarını sağlayarak geliyorlar ve her geçen gün
teknolojimizin ilerlemesini izliyorlar..
Yada her uzaylı barış canlısı olacak değil ya.. Belkide kötü olan uygarlıkta vardır.. Önüne geleni ezip biçen ve o galaksideki yaşamı sömüren. Kim bilir belkide barış canlısı olanlar bizle bu şekilde iletişime geçip destek olmaya çalışıyorlar?
birçok nedeni olabilir ama bizle ilginenmezler diye bir şey yoktur.. :)
Bilim adamlarının şöyle bir tabiri var ;
Uzaylılar neden bizim elimizdeki su vb kaynakları tüketmiyor sonumuz böyle olabilir.
 

Adragos

Kızıltaş Madencisi
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Hem dinliyordum hem de yazıyordum.Bildiğin kadını alıkoymuşlar tekrar.Çünki adam içeri gidincr kadını tekrar görmüş sonra kadına nereye gidiyorsun demiş ? Kadın cevap vermeden ormanin derinliklerine inmiş.45 dakika görünmemiş ve sonra kocasi tekrar oturdukları yere gelince kadını görmüş ve şoyle demiş.Sabahtandır seni arıyorum neden ormana gittin ?Kadın ise midem bulanıyor sadece 2-3 dakikadır burdayım demiş.[DOUBLEPOST=1436303851,1436303754][/DOUBLEPOST]
Bilim adamlarının şöyle bir tabiri var ;
Uzaylılar neden bizim elimizdeki su vb kaynakları tüketmiyor sonumuz böyle olabilir.
(Kendi düşüncem) Bana kalırsa zaten yakın zamanda dünyamızdaki sularımızı biz kendimiz bu pisliklerle vb. şeylerle tüketeceğiz :)
3. Dünya savaşı zaten su yüzünden çıkacağı söyleniyor.. Kim bilir belkide 3. Dünya savaşımız uzaylılar iledir? :))
 

ErenBeyazkurt

WhiteGraphic | Tasarımcı
En iyi cevaplar
0
Uzaylılar neden bizi araştırmasın peki? Bizi araştırmasının birçok gerçekci nedenleri var.
(Burada diyeceklerim kesin kanıtlanmış bir şey değil)Belkide teknolojimiz fazla gelişmiş değil bu şekilde ellerini kollarını sağlayarak geliyorlar ve her geçen gün
teknolojimizin ilerlemesini izliyorlar..
Yada her uzaylı barış canlısı olacak değil ya.. Belkide kötü olan uygarlıkta vardır.. Önüne geleni ezip biçen ve o galaksideki yaşamı sömüren. Kim bilir belkide barış canlısı olanlar bizle bu şekilde iletişime geçip destek olmaya çalışıyorlar?
birçok nedeni olabilir ama bizle ilginenmezler diye bir şey yoktur.. :)
Bu tarz şeyleri devletler bile saklayabiliyor çünkü insanlar bunca zaman devletin bu şeyleri sakladığını öğrenirse isyanlar çıkar
 

Adragos

Kızıltaş Madencisi
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Bu tarz şeyleri devletler bile saklayabiliyor çünkü insanlar bunca zaman devletin bu şeyleri sakladığını öğrenirse isyanlar çıkar
Aynen öyle.. Mesela ABD'de bir radyo kanaılda çıkan 51. bölge çalışanı oradan kaçtığını ve uzaylıların olduğundan bahsediyordu.. Bir kaç dakika sonra yayın kesildi ve o adama bir daha ulaşılamadı...
Bana kalırsa dünyamızı şuanda uzaylılarla paylaşıyoruz zaten :)
 
Üst