SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

warman11111

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
bence launcher çok kötü oldu serverda 1800-2000 kişi varsa bugün nerdeyse yarıya düştü launcher'da bozukluk var serverda lag var önceden çok güzeldi ama şimdi insanların yarısı launcherda devam et tuşunun çalışmasını bekliyor . ama güzel bi fikir bence hacklerin gitmesi süper olucak (_/0.0\_)
Evet bende ilk başta devam et tuşunun çalışmadığını zannettim ama et ile > arasındaki boşluğa çift tıklayıp birazcık bekleyin ve açılıcaktır

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

warman11111

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Launcher in iyi olduğunu düşünen tek kişi benmiyim tamam serverdeki kişi sayısı ciddi bir şekilde azalmış ama artık daha seviyeli insanlar giriyor gibi son oyuncuya eskinden hack olanlar bana küfür ediyordu hacksın diye şimdi ne hack var ne küfür eden bazen macro var ama sıkıntı yok onlardan bide o dünkü duyurular ve banlamalar neydi gülmekten oynıyamadım :D

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

warman11111

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bu gün ne güldüm be :D yine takımı beğenmedim kendi yatağımı patlattım aıradan bir rush devam ediyo 2 takım elendi son biz ve bir takım daha o esnada takım arkadaşlarım da öldüler ben tek kaldım onlar ise iki kişi kafasını çıkartanı okluyorum ölüyor tabi benim ölmeme zorunluluğum var yatak yok falan. derken oyun berabere bitti bayağı oyaladım onları işte o an gülmeye başladım arkadaşında hack belirleme programı varmış ben hackmışım ss imi almışlarmış ben banlanıcakmışım :D ne güldüm be bide bir küfür ediyorlar hepten güldüm

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

warman11111

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Linux çalışmalarımız sürüyor, asıl Mac kullanıcılarına yazık oldu :)
Son oyuncuda puanları sıfırlamayı düşünüyormusunuz herkes hack le çok fazla puan kastı şimdi hack yok puanlar sıfırlansın gerçek birinciler belli olsun

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Son oyuncuda puanları sıfırlamayı düşünüyormusunuz herkes hack le çok fazla puan kastı şimdi hack yok puanlar sıfırlansın gerçek birinciler belli olsun

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Puan sıfırlaması garip olurdu, belli bir süre sonra düşünülebilir yine de.
 

Zergi

ingilizce havalı söz ;D
En iyi cevaplar
0
Bu sunucu Dünyada sıralamaya girer. COK BUYUK BİR EKİB :)
İYİ FORUMLAR
 

warman11111

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Puan sıfırlaması garip olurdu, belli bir süre sonra düşünülebilir yine de.
Peki ya olimpiyatımsı bir şey düşünüyormusunuz rush olimpiyatları falan olursa güzel olur aslında

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:

warman11111

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Guncraft ile ilgili bilgim yok malesef şaun.

Bir kaç güne açılacak.
Belki kızarsınız ama daha sorularım var ilk önce rushtan başlıyım yeni harita eklenicek mi ve neden bir gün 300 kişi kapasitesi varken bir gün 120 neden sabitlenmiyor bunu da cevaplarsanız çok sevinirim

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst