Yönetici olarak çalıştır.
AMD olsaydı çözümünü biliyorum da nvidia kullanmadim
SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
AMD kart olsaydı "Değiştirilebilir Grafik Ayarları" ndan o programı "Yüksek Performans"a alabilirsin. Ama o laptoptaki çözüm.Çalıştı