yeni sistemim

Avetrox

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
beyler bayanlar ben yeni bir sistem aldım işte parçaları:
msi z97gaming3:540tl

Intel Core i5 4690K Soket 1150 3.5GHz 6MB Önbellek 22nm İşlemci:861tl(ben indirimle 550tl ye aldım :D)
CORSAIR CX SERİSİ 80PLUS BRONZE 750W MODÜLER GÜÇ KAYNAĞI:456
rami ahtırlamıyorum ama 8gb
kasa:zaşman z5series:173tl
ekran kartı:intel hd graphics 4600
ama ben bunları 2 hafta once aldım o yuzden daha ucuzdu sizce kotu bir sistemmi olmus?
 

Zorin

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
ekran kartı:intel hd graphics 4600

ASGFHSAKGJASHGKJSAGHASKJASGHAKJSHSAKJASHGASKJGAHSKJASHGASKJHK
 

Mr1KinG

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Ekran kartı çöp
Anakart o parçalar için fazla iyi
İşlemci de aynı şekilde o parçalar için fazla iyi
750w enerji kaynagı o bilgisayardan 2 tanesine yeter
Dolar 3 lirayken bilgisayar almak neyin kafası onu hiç anlamadım
Avrupadan alsın dimi euro var orda
 

Avetrox

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
MSİ GPU yapmıyor soğutmasını tasarlıyor.
Sen ekran kartı için bütçeni ver ben bir kart önereyim.
300tl[DOUBLEPOST=1440496142,1440496089][/DOUBLEPOST]
Ekran kartı çöp
Anakart o parçalar için fazla iyi
İşlemci de aynı şekilde o parçalar için fazla iyi
750w enerji kaynagı o bilgisayardan 2 tanesine yeter
Dolar 3 lirayken bilgisayar almak neyin kafası onu hiç anlamadım
tam okusaydın dolar 3tl iken almadımı bilirdin
 
Üst