sakın bana otel deme dev gibi bitane otel yaptım 4 havuz 3 bekleme salonu 2 kral dairesi 8-9 tane büyük oda çatıya helikopter iniş pisti daha neler neler yaptım sonra akılsız kafam ben oteli şık olsun diye odunlardan yaptım içide kalaslar lanet olası mutfağıda odundan yaptım ateş koydum alt tarafa mutfak için sonra madene gittim geldimde her yer yanmıştı o ateş sıçramış heryer yok olmuştu altta bazı yerler kalmıştı havuz falan bertaraft olmuştu her yer ogünden bugüne artık otel yapmak istemiyorumGemi inşa et,Otel inşa et ne biliyim çok güzel şeyler var aslında RollerCoaster falan ?Ben icatlar konusuna daha çok yoğunlaştım.
![]()
su altı katı olan 1 katı syun altında 1 katı suyun dışında ( not: sen ateist misin)arkadaşlar aklımda yapıcak bişi kalmadı bide size sorim dedim sizce ne inşaa ediyim sıkıldım yav