Yapacağım mod paketi hakkında?

EnchantedAA

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Merhaba insanoğlu,ben Enchanted!
Bildiğiniz gibi oyuna ve foruma tekrardan başladım.Bir "Fun Modpack" yapmayı düşünüyorum.Fakat ben yokken yeni versiyonlar ve yeni modlar çıktı.Bu durumda benden daha bilgili birisi lazımdı ve bende hemen size başvurdum ^^
1.Soru: Hangi versiyona göre hazırlamalıyım?
2.Soru: Bir kaç yeni çıkan ve klişe olmayan "Fun" mod önerbilir misiniz?
3.Soru: Sizce de eskisi gibi bir takım mı kurmalıyım?


İyi günler ve iyi oyunlar dilerim...
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
1- Tabikide 1.7.10. Forge olarakta stabil version olan 1558 öneririm.
2- Saçma bir soru. Bir konsept belirleyip lazım olan mod'ları kendin bulmalısın. Rasgele mod'ları bir araya getirip modpaketi diye sunamazsın.
3- Ne dediğin hakkında en ufak fikrim yok.
 

EnchantedAA

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
2- Saçma bir soru. Bir konsept belirleyip lazım olan mod'ları kendin bulmalısın. Rasgele mod'ları bir araya getirip modpaketi diye sunamazsın.

Ben sadece sizden yeni çıkan modları göstermenizi ve anlatmanızı istiyordum.Saçma değil sen anlamadın.

1- Tabikide 1.7.10. Forge olarakta stabil version olan 1558 öneririm.
1.7.10 demen yeterli olurdu.

3- Ne dediğin hakkında en ufak fikrim yok.
Birden çok kişinin bir modpack yapmaya uğraştığı bir grup.
 

Brando

Zafer ancak ona inananlarındır.
En iyi cevaplar
0
yazıları okuyucam derken gözlerim kanadı lütfen daha kapalı renkler seçiniz :D
 
Üst