insanlık hala ölmemiş - orkun ışıtmak

OrangeLemon

Let it die
En iyi cevaplar
0
lafı fazla uzatmıyacam orkun ışıtmak ı fazla takip eden biri değilim sadece başlığı görünce şaşırdım bir göz atayım dedim ve şu günler takip etmeye başladım bence diğer youtuberlarda orkun ışıtmak ı örnek alması kazım

 

OrangeLemon

Let it die
En iyi cevaplar
0
Cidden bence sırf çekecek bir şey olmadığı için yapıyor bunu. Keşke her zaman yapsa ama videoya çekmese...
kimi bir evsize 5 kuruş vermeye korkarken bu adam gidip evsizlere hediye filan aldı laf etmeye hakkın yok

göstermenin ne manası var ki yaptığın iyiliğin... biraz saçma olmuş bu, videodaki insanlar ifşa edilmiş.
derken pm atarmısın youtube a girdiğim çok nadir olur görünce paylaşmak istedim

Videoya Tek Cevabım:
yerun yanında çay lütfen tek şekerli olsun
 

MertOrMErocks86

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Etiket best...

Ve aslında böyle yapmak çok kazançı aslında paradan çok kaybedersin ama zengin gibiysen ve youtube kanalında varsa Video Çekerek hem izlenme oranını arttırabilirsin, Hem sevap kazanırsın hem o insanların kalbini kazanırsın gün gelir o adam sana yardım eder..
 

OrangeLemon

Let it die
En iyi cevaplar
0

İnanılmaz

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Yaptığı iyi bir şey ancak videoya çekip insanlarla paylaşması kötü olmuş. Hem Hz. Abbas r.a. demiştir ki: “İyilik ancak üç özellikle tamam olur: İyilik yapmada acele etmek, yaptığını gözünde küçük görmek ve halktan gizlemek.”
 

OrangeLemon

Let it die
En iyi cevaplar
0
Yaptığı iyi bir şey ancak videoya çekip insanlarla paylaşması kötü olmuş. Hem Hz. Abbas r.a. demiştir ki: “İyilik ancak üç özellikle tamam olur: İyilik yapmada acele etmek, yaptığını gözünde küçük görmek ve halktan gizlemek.”
şimdi düşündümde kınamak lazım ozaman orkun ışıtmak ı yinede yaptığı iyi bişi
 
Üst