insanlık hala ölmemiş - orkun ışıtmak

Dpelqpleq

2 + 2 = 5
En iyi cevaplar
0
Çok önceden staj gördüğüm otelin lokantasına 2 bayan gelmisti. Siparislerini yazdırdım, bayanlardan biri sununla fotoğrafımızı çekermisin dedi. Tam tabii ki derken diğeri "dur hemen cekinmeyelim bi yemekler gelsin sonra cekeriz elalem sadece resim çektirmek için geldiğimizi falan sanar" dedi, o an insanlardan nefret ettim. Ya insanın kafası bukadar mı hızlı calısabilir düsündüğü seye bak yahu face'e o resmi yemeksiz atarsa insanlar neler düsünücekmis.
Kısaca bu arkadasın videosununda amacının yardım etmek değil, video olusturmak amacıyla o konsepti yarattığını düsünüyorum. Amacı yardım etmek olsaydı
göstermenin ne manası var ki yaptığın iyiliğin... biraz saçma olmuş bu, videodaki insanlar ifşa edilmiş.

Yaptığı iyi bir şey ancak videoya çekip insanlarla paylaşması kötü olmuş. Hem Hz. Abbas r.a. demiştir ki: “İyilik ancak üç özellikle tamam olur: İyilik yapmada acele etmek, yaptığını gözünde küçük görmek ve halktan gizlemek.”
arkadasların dediği gibi videoya cekmezdi.
 

LımonBerk

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Çok önceden staj gördüğüm otelin lokantasına 2 bayan gelmisti. Siparislerini yazdırdım, bayanlardan biri sununla fotoğrafımızı çekermisin dedi. Tam tabii ki derken diğeri "dur hemen cekinmeyelim bi yemekler gelsin sonra cekeriz elalem sadece resim çektirmek için geldiğimizi falan sanar" dedi, o an insanlardan nefret ettim. Ya insanın kafası bukadar mı hızlı calısabilir düsündüğü seye bak yahu face'e o resmi yemeksiz atarsa insanlar neler düsünücekmis.
Kısaca bu arkadasın videosununda amacının yardım etmek değil, video olusturmak amacıyla o konsepti yarattığını düsünüyorum. Amacı yardım etmek olsaydı



arkadasların dediği gibi videoya cekmezdi.
Bence bunu sadece gösteriş için yapıyor.
neyse konu kapansın bencede düşündümde harbiden dediğiniz gibi...
 

MhaWTHoR

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
1
Bakış açınız farklı ne diyeyim.
İnsanlara örnek olmak için videoya çekiyor.
Ben olsam bende çekerdim.
 
Üst