DeathLight16
Bələ vəziyyətin içinə soxum
- En iyi cevaplar
- 0
--
Tamamen troll amaçlı bir konudur.
Eğer konuyu silecek olursa lütfen aşağıyı okusun :c
Sileriz kardeş sıkıntı yapma
Çok güldüm bahçeye diktiler.evt çok komik hadi herkes gülsnnn
hehehehehehehe
olur paketliyoruz.vfasdgfsad cok komik yasimdi bu esprinin kalanını paketlesen eve gidincede gülsem olur mu? öyle böyle değil bayağ komik bu afgdasgdafsd
Paket için ek ücret alıyoruz deseneolur paketliyoruz.
Anlamasaydın şaşardım. Hiç anlamadım diyen moderatör görmedim. İlk olmak ister misin ?Anladım hocam.
Anlamadım hocam.Anlamasaydın şaşardım. Hiç anlamadım diyen moderatör görmedim. İlk olmak ister misin ?
Senin adına bir O sevın o7Anlamasaydın şaşardım. Hiç anlamadım diyen moderatör görmedim. İlk olmak ister misin ?