Arkadaşlar craftbukkit server hep açık tutma---Acill---

Okarina1991

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar bugün bir sunucu açtım ve pc yi kapayınca serverde kapanıyo bunu web ortamında açık tutma yolu filan var mıdır?serverim 1.8.x ve bukkit dir ve portludur...
Not:çok büyük mevlağ olmassa sevinirim para olarak
 

XectioNN

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
portlu serverlerde cmd dosyası ile serverini açıyosun zaten o kapanınca serveride kapar
7/24 server istiyosan nitrado gibi hostinglerden server satın al
 

SteveKafası

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
başlat.bat dosyasına bunu yaz:
Kod:
@echo off
:start
java -Xmx1G -jar craftbukkit.jar
goto start
1G = ram miktarı. Oraya 2G yazarsan 2 GB ram vermiş olursun. Server çöktüğünde veya Stoplandığında otomatikmen açar.
 

Klasus

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ya Bilgisayarını Açık Tutucaksın Yada Sunucu Alıcaksın Hangi Kodu Yazarsan Yaz Böyledir Yani
 

tutkusina

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Çok akıllısın. Server(craftbukkit) adam /stop yazınca hani kapanyor ya. "Press any key..." bilmemnesi çıkıyor. İşte otomatikmen başlatıyor.
O bilgisayarı kapattığı anda diyor kardeş, sen sunucunun makinesinin fişini çekersen sunucu nasıl açık kalacak?
 

Dpelqpleq

2 + 2 = 5
En iyi cevaplar
0
Ben o zaman bizim 128 GB RAM'lik makineyi çöpe atıyorum, bilmiyordum bilgilendirme için sağolun :alkış:
Bilgilendirme yapmamıstım aslında. :olgun:
Çok akıllısın. Server(craftbukkit) adam /stop yazınca hani kapanyor ya. "Press any key..." bilmemnesi çıkıyor. İşte otomatikmen başlatıyor.
Ben yanlıs anladım herhalde, direk cok "zekisin(aptalsın)" gibi hakarete gerek yok. Soruda pc'yi kapasamda sunucu nasıl acık kalır diyor arkadas, sende o kodu verince herhalde o kodla pc makinası kapalı olsada sunucu acık olucak anladım.
 

SteveKafası

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bilgilendirme yapmamıstım aslında. :olgun:

Ben yanlıs anladım herhalde, direk cok "zekisin(aptalsın)" gibi hakarete gerek yok. Soruda pc'yi kapasamda sunucu nasıl acık kalır diyor arkadas, sende o kodu verince herhalde o kodla pc makinası kapalı olsada sunucu acık olucak anladım.
Ben sana çok akıllısın dedim. İltifat etmiştim.
 
Üst