on chat:
if message is "sa" or "s.a":
set message to "SeLamuN ALeyküM"
else if message is "as" or "a.s":
set message to "ALeyküM SeLaM"
Benimki 100000000$ hıh. Neria #BeyaZency <3Olmamış ben söyledim git burdan 400 dolar sadece
Bu sanırsam sabancı yazsam bile Selamünaleykümbancı olarak çıkıyordu?Buyur skripti #ALINTIDIR
Kod:on chat: if message is "sa" or "s.a": set message to "SeLamuN ALeyküM" else if message is "as" or "a.s": set message to "ALeyküM SeLaM"
Yok bu düzeltilmiş hali.Bu sanırsam sabancı yazsam bile Selamünaleykümbancı olarak çıkıyordu?
O 400 doları alarım neyse :/Hayır 400 dolar ver yapam bn
Olmadı .Yok bu düzeltilmiş hali.
Ne diyosun anlamadım ?Lan ben verdim sana 400 dolar karşılıgı oraya ismimi yaz bnmi o