dengen2002
Ağaç Yumruklayıcı
- En iyi cevaplar
- 0
-
Son düzenleme:
ne içtin la adam mı dövüyonben olsaydim korsan oynardim cunki Herobrine Korsandan Korkuyo Ve Yaratici koymayin Isterseniz Yaratici Koyun Herobrine Essek olu Anliyamaz Creativ Survival dir O Goruyo Ki Siz Survival Dasiniz Ucmuyosunuz ve size daliyor 1.3.2 .1.4.2 1.4.4 Oynuyursunuzsa Onu /gamemode 1 yapip dovun ve onu basa salin ki ben Steve Degilim Oyuncuyum Akilli Ol Yoksa Seni Oyunla Birlikde Silerim Degin Korkuzun o zaman kacar ve evet efm olur efm demege baslar Preniumuda Silin Korsan Oynayin