Chestcommands YARDIM

FuatÇelik

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Öncelikle Hayırlı Akşamlar bi yardım edebilirmisiniz chestcommandda item adıyorum mesela chestte tıklayınca menu açılsın ama olmuyor
 

Dantero

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
O "COMMAND" yeri var biliyorsun deme heh işte oraya "menu:menuadi" yazıcaksın.
 
Üst