O yapılıyor zaten bildiğim kadarıyla.
@Burakcan, projeye katkıda bulunabilirsin
Gerçek hayattaki olayları yazarsan saman tadı verir. Esprilerle derleyip yazarsan esprilerin kötü değilse bir nebze okunabilir. (Neden gidip Aydınlık okumak yerine seni okuyayım ?) Üstelik siyasete de kayar o konular patoz olur.
Neler oldu birden 18 kişi aynı anda böyle bir projeye girişti, bu kadar adam ortaklık yapsaydı 32. sayısı yayınlanmıştı şimdiye.