Bilgisayar Başında Fazla Durmayın !

adenzu54

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Yaz tatilinde yemek, tuvalet ve 2-2,5 saat uyku haricinde 76 saat yapmışlığım var :)
15 Dakikada yemek yerim günde 45 dakika o X 3 = 1 Saat 15 Dakika
Tuvalet ihtiyacı 3 günde = 15 Dakika :)
2 Gece uyku = 5 Saat
Toplamda 6,5 Saati çıkarırsak 69,5 Saat


Dipnotcuk: #Ölmedimyaşıyorum​
Ben kesintisiz olarak diyorum :|
 

TheBlueDeath

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Rekorum 6 Saat :huh:
Yani fazla kalmayın gözünüz bozulabilir. Saygılar :şapka:
Kesinlikle bozulmuyor çok uzun süredir hafta sonları 5-6 saat oynuyorum. Gözüm 3 dereceydi, hala da 3 derece. Hiçbir yükselme olmadı (Gözlüğümün olmasının bilgisayarla alakası yok, anaokulundan önce de gözlüğüm vardı.)
 

Majoras

Arcenia Network
Grafiker
En iyi cevaplar
0
Valla 4 yaşından beri hobi olarak sürekli zamanımı bilgisayar başında geçiriyorum tek sıkıntım gözlerden başka birşeyim yok fakat ileride sorunlar çıkabilir.
 

İnanılmaz

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Bunu diyen İnanılmaz bu kurallara ne kadar uyuyor diye sorarlar insana.
Gördüğüm zaman uymaya başladım, ki günde uzun vakitlerimi bilgisayarda geçirmiyorum, spor gibi sosyal aktivitelerde bulunuyorum, işe yarıyor.
Kesinlikle bozulmuyor çok uzun süredir hafta sonları 5-6 saat oynuyorum. Gözüm 3 dereceydi, hala da 3 derece. Hiçbir yükselme olmadı (Gözlüğümün olmasının bilgisayarla alakası yok, anaokulundan önce de gözlüğüm vardı.)
Kaçırdığın bir yer olmalı, ki göz hop diye yükselmiyor belirli bir süre lazım. Kesinlikle demen yanlış olmuş.
 

TheBlueDeath

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Gördüğüm zaman uymaya başladım, ki günde uzun vakitlerimi bilgisayarda geçirmiyorum, spor gibi sosyal aktivitelerde bulunuyorum, işe yarıyor.

Kaçırdığın bir yer olmalı, ki göz hop diye yükselmiyor belirli bir süre lazım. Kesinlikle demen yanlış olmuş.
Yaklaşık 3 yıl oldu. 3 yıldır göz numaram 3 numara, benim için şuanlık değişen bir şey yok. Tabi yarın ne olacağımız belli değil.
 

adenzu54

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bu insanın tuvalet ve yemek ihtiyacı yok mu zaten 3 gün boyunca yemek yemezsem açlıktan ölürdüm,
bırak bilgisayar yüzünden ölmeyi :)
Başta mesajda yazmıştım ama gereksiz diye editle silmiştim, meğer silmesem olurmuş. Bilgisayar sebebiyle 5 gün tuvalete uğramamışlığımı bilirim :|

Ama bu konuda bu kadar mesaj bana yeter, yoksa biri "ego over 9000" yazacak :|
 
Üst