[SK Hata] GUI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ZeYus0308

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar kod bu fakat run [make player execute command "casta"] kısmından bir hata alıyorum. /casta olarakta denedim yine aynı :( Sebebini biliyorsanız lütfen yardımcı olur musunuz ? Eğer bilmiyorsanız lütfen saçma yorumlar atmayın. Şimdiden teşekkürler.
Kod ;
Kod:
command /chestac:
  trigger:
    open chest with 1 rows named "ASD" to player
    format slot 0 of player with diamond named "asd" with lore "asd" to close then run [make player execute command "casta"]

command /casta:
  trigger:
    give diamond to player
Hata ;

Not: Skriptin sürümüyle alakalı değil. Çoğu kişi gelip bunu söylüyorda :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst