Heppi Börtdey NANO !

Emrsmsk

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
@Nano_Sensei varken, forum yoktu. Forum varken Nano vardı. Nanonun olduğu heryerde forum vardır. Nanonun olduğu heryerde gün vardır. O yüzden iyiki doğdun Nano.
 
Üst