servercini
Ağaç Yumruklayıcı
- En iyi cevaplar
- 0
Uzak masaüstü bağlantısı yapamıyorum server dosyalarında bana yardımcı olucak gönüllü arkadaşlar varsa çok sevinirim
açıkcası amatörüm
kendimce max 20 kişilk amatör bir server açmayı düşünüyorum ama dosyaları bulamadım .
açıkcası amatörüm
kendimce max 20 kişilk amatör bir server açmayı düşünüyorum ama dosyaları bulamadım .