CihanYlmzCR
> PERISAN NETWORK <
- En iyi cevaplar
- 0
Bu sunucu yaşıyormu daha ya :| başarılar.
Evet 2 senedir, aralıksız yaşıyorBu sunucu yaşıyormu daha ya :| başarılar.
Oha ben o kadar yapıyı boşa mı yaptım? Sıfırlanma söz konusu bile olamaz.Server 2 hafta geriye alınsa bile ağlamaklı oluyorum.Emek çok farklı bir şey arkadaşlar.Bende survival sunucunuz sıfırlanırsa çok iyi olur Artık maf oldu dünya her şey hiç doğal yer kalmadı heryer yapay oyuncularda eminimki sıfırlamanızı kabul edicektir bir oylama yapıp sunucuyu sıfırlarsanız süper olur.
Skyblock, Market eklendi. Karpuz Kabak satış fiyatı 10 kat düşürüldü. Kaktüs satış fiyatı 3 kat arttırıldı.
Skyblock, markete para alımı eklendi.
Skyblock, yeni vip akşama eklenecek.
Evet, Titan vip eklendi Skyblock bölümüne ve fly mevcut.Kesin flylı vip![]()
2 senedir aralıksız açık başka survival server yok. OndandırSunucu çok iyi fakat survival denmiş'de mıllete 150 200M40 50 tane golem
Garip
![]()
1.8'in 1.7 den eksiği ne anlamadım.server aslında 10 numarada 1.8 1.72 olsaydı gelirdim yala
Sıfırlamazmısınız ?2 senedir aralıksız açık başka survival server yok. Ondandır![]()
Üzgünüm. Onbinlerce kişinin günahını alamamSıfırlamazmısınız ?
Kardeşim bu servera Temmuz başladım şu an toplam 450 m param 10 tane de golemim var (biliyorum golem baya az çünkü golem fiyatları çok yükseldi)Sunucu çok iyi fakat survival denmiş'de mıllete 150 200M40 50 tane golem
Garip
![]()
Teşekkür ederim uygun bir örnek olduğun içinKardeşim bu servera Temmuz başladım şu an toplam 450 m param 10 tane de golemim var (biliyorum golem baya az çünkü golem fiyatları çok yükseldi)
Yani azmettiğin sürece sen de yaparsın vip almana falan da gerek yok şuana kadar hiç vip almadım.Tabi şu an golem fiyatları baya yüksek para kasıp düşmesini beklersen düşünce de alırsan sen de gelişirsin.Ayrıca kaktüs farmdan verim almak için yatay yapın farmlarınızı.