Bulundu Tesekurler

xXDavcerXx

damnant quod non intelligunt.
En iyi cevaplar
1
ayn dostum Haklisin botlar icin AnitBotUltra kulaniyorum ve authme kormasi acik bunu isteme amacim bot atinca spam atiyorlar artik kormalar ve bu olduguna gore guvende :) tessekur ederim bide Auhtmeden iyi anliyorsan cevaplarmisin sunucuma _ isimler yaparak gire biliyorlar confige baktim da bu vardi
allowedNicknameCharacters: '[a-zA-Z0-9_]*' burdaki ' ' arasindaki yere harf ve rakam yazarsam onlarla gire bilirler demi ?
Köşeli parantezlerin içinde yazanları kullanabilirler. Oradaki Alt tire yi silersen _ yazarak giremez kimse.
 

afesraca

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
EĞER İLLA SKRİPTLE İLK BEŞ SANİYE KONUŞMAMALARINI İSTİYORSAN;



Bu kod çalışmayacaktır. Çünkü adam çıkıp tekrar girdiğinde true olarak karşılaşacaktır.
Alttakini kullan...

Kod:
on first join:
[TAB]set {mute.%player%} to "false"
[TAB]send "&45 Saniye Sonra Konuşabilirsin" to player
[TAB]wait 5 seconds
[TAB]set {mute.%player%} to "true"
on chat:
[TAB]if{mute.%player%} is "true":
[TAB][TAB]cancel event
Ama tavsiyem, bot koruması olan pluginleri kullanmandır...


Aynı zamanda bu kod da boşu boşuna RAM yer...
benimkisi ilk joinden sonra siliyo ve bi kere join olduktan sonra tekrar gelirse bot olmadığı anlaşılır o yüzden
 

xXDavcerXx

damnant quod non intelligunt.
En iyi cevaplar
1
benimkisi ilk joinden sonra siliyo ve bi kere join olduktan sonra tekrar gelirse bot olmadığı anlaşılır o yüzden
Zaten On first join 1 kere olur. seninkisi her join olduğunda siliyor. Fakat bu zaten 5 saniye bekleyip siliyor ve bir kere daha girerse direk hiçbir işlem yapmıyor :)
 

BattleDragon14

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Arkadaşım, bot programları proxy üzerinden kayıt olduktan sonra sohbete yazı yazıyorlar. Yani login yapıyorlar da yazıyorlar.
 

caylak29y

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
herzaman dedigim gibi skript ile koruma yapmanız cok az onun için diyorum ya zaten antibot antijoinbot tercihimdir
 

xXDavcerXx

damnant quod non intelligunt.
En iyi cevaplar
1
herzaman dedigim gibi skript ile koruma yapmanız cok az onun için diyorum ya zaten antibot antijoinbot tercihimdir
Aynen
Arkadaşım, bot programları proxy üzerinden kayıt olduktan sonra sohbete yazı yazıyorlar. Yani login yapıyorlar da yazıyorlar.
Botlar proxy ile girmek zorunda çünkü bir ip üzerinden girmeleri için 7 8 saniye aralıkla beklemeleri gerekiyor. Bu yüzden antibot pluginleri proxy ile girişleri engelliyor. ara sıra oyunculardada çıkıyor ama kimse sorun etmiyor..
 
Üst