Mantıklı 1.10 a şu an forge bile yoksaçma minecraftı saçmalaştırıyorlar hem 1.4 altında çok güzel modlar var 1.4 dışında tercihim 1.8 çünkü gelen birsürü komut ve data tagla çok güzel işler yapılır
1.4 ve öncesi şahsen.Yıllarımı geçirdiğim sürümler![]()
Ama 1.10 a çok ilginç şeyler geldi ve ne saçma?saçma minecraftı saçmalaştırıyorlar hem 1.4 altında çok güzel modlar var 1.4 dışında tercihim 1.8 çünkü gelen birsürü komut ve data tagla çok güzel işler yapılır
1.5 biraz eski değil mi?Minecraft'a 1.5'te başladığım için 1.5 diyorum. O zamanlar Kitli HungerGames'lerin tadı çok güzeldi.
Eski de olsa yeni de olsa oraların havası bi başkaydı bee1.5 biraz eski değil mi?
Daha üç gün falan önce çıktı sürüm, merak etme bir forge hazırlarlar omlarMantıklı 1.10 a şu an forge bile yok