Teşekkür ederim. Bi 3-5 video daha bu intro ile gelicek eskiden stokladığım videolar bunlar daha sonra yeni intro yapıcam.Abone oldum güzel videolar var
İntronu değiştir bence ( şu oyun arkaplanı olanı baştaki güzel)
Güzel olmuş eline sağlık
Teşekkür ederim, 60 saniye olması daha iyi olabilirmiş haklısın.Keşke videoyuda 60saniye yapsaydın bence hoş durabilirdi biraz rsimlerin kalma sürelerini felan azaltsa, ancak konsepti beğendim teşekkürler![]()
Helal olsunSana inat 12'den fazla kırptım ._.
Aynen asdfghSana inat 12'den fazla kırptım ._.