TeomanGG

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Ya Yardım Edın Mvip TeomanGG Hesabım Calındı Tiremanınkı Gıbı Yardımcı Olun Lutfenn 135 Tl Bagıs yaptm toplam Vip fln da Almıstım 1ay lık eskıden
 

EnesMT

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Gerçekten çok başarılı bir sunucu tebrik ediyorum fakat ben şunu merak ediyorum herşeyi sizmi yazıyorsunuz en küçük detayına kadar yoksa küçük yanıltmacalarmı yapıyorsunuz mesela önceden AdvancedSurvivalGames kullanıyordunuz hala kullanıyormusunuz bilmiyorum ana komutu ./sg'ydi onu yazınca Bilinmeyen bir komut girdiniz yazıyordu bunun gibi daha birçok plugini gizliyormusunuz? (Kötü anlamda algılamayın sadece merak ettiğim için soruyorum)
Bence kendileri yapıyor ufakları hazır kullanıyorlardır.ProtocolLib gibi.Örnek al derim ...
 

OmerSeranMNC

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
valla hocam bugün sıkıldım tam yarım saat şu yorumları okudum ne yazmışlar diye...

bu arada bug farkettim. eggwars'da blok kırdığımda çok az bi ihtimalle olsa bile oyundan atıyor gıcık oluyorum cidden :)
 

OmerSeranMNC

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
ya bıktım yeter vallaha ya durduk yere lag giriyor şansa bazı kişilere ara sıra banada giriyor fakat başka kimseye girmiyor sonra geçiyor oyun başlıyor sonra hile diye oyundan atıyor hile olmama rağmen sadece eggwarsda arkadaşla girdik ilk lag bana girdi ondan sonra arkadaşa hocam bu ne ya oynanmıyor eggwars sırf bu yüzden düzeltseniz artık
 

MediaRise

PLAY.CRAFTRISE.TC
En iyi cevaplar
0
ya bıktım yeter vallaha ya durduk yere lag giriyor şansa bazı kişilere ara sıra banada giriyor fakat başka kimseye girmiyor sonra geçiyor oyun başlıyor sonra hile diye oyundan atıyor hile olmama rağmen sadece eggwarsda arkadaşla girdik ilk lag bana girdi ondan sonra arkadaşa hocam bu ne ya oynanmıyor eggwars sırf bu yüzden düzeltseniz artık
Merhaba, "Hile kullandığınız için atıldınız. (XXX) " mesajında parantez içindeki "XXX" yerine 3 veya 2 haneli bir kod geliyor.
Bu üç veya iki haneli kodu bize oyundaki adınız ile birlikte iletirseniz gerekli kontrolleri sağlayabiliriz.
 

OmerSeranMNC

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Merhaba, "Hile kullandığınız için atıldınız. (XXX) " mesajında parantez içindeki "XXX" yerine 3 veya 2 haneli bir kod geliyor.
Bu üç veya iki haneli kodu bize oyundaki adınız ile birlikte iletirseniz gerekli kontrolleri sağlayabiliriz.

Hile Kullandığınız için atıldınız: (Ki)
Hile Kullandığınız için atıldınız: (Mac)

bu 2 sinden dolayı atılıyorum sürekli bu kodlar ne anlama geliyor hem anlamadım :D fakat şimdi olay deyişti son bi kez daha attı ondan sonra lag giriyor sunucudan internalExpection diye bir yazı çıkıyor ara sıra Disconnected diye bir yazı gelip atılıyoruz.

Oyundaki Adım: OmerSeranMNC
 

MediaRise

PLAY.CRAFTRISE.TC
En iyi cevaplar
0
Hile Kullandığınız için atıldınız: (Ki)
Hile Kullandığınız için atıldınız: (Mac)

bu 2 sinden dolayı atılıyorum sürekli bu kodlar ne anlama geliyor hem anlamadım :D fakat şimdi olay deyişti son bi kez daha attı ondan sonra lag giriyor sunucudan internalExpection diye bir yazı çıkıyor ara sıra Disconnected diye bir yazı gelip atılıyoruz.

Oyundaki Adım: OmerSeranMNC
Merhaba, Makro veya Jitter kullanıyorsanız atılırsınız.
 
Üst