TEOG - 1 days left

WegasTR

En iyi cevaplar
0
Yarın teog var. Girecek var mı? Ben gireceğim. Türkçe'den korkuyorum. İnkılap'tanda biraz korkuyorum...
Din'de 1-2 yanlış bekliyorum. Sizin durumlar nasıl?
 

Thraud

Bazen ölmek de umuttur.
En iyi cevaplar
0
Gençler forumda takılacağınıza gidin genel bir tekrar yapın.
Ben de 2 yıl önce girdim Teog'a.Teog öncesi genel tekrar yaparsan o kadar konu arasında kayboluyorsun ki.Teog öncesi her dersten 1 adet deneme çözüp kendini değerlendirmek en mantıklısı.
 

HestiaKnife

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Geçen sene girmiştim evet, hatırlıyorum o sınavı. Sağ gösterip sol vuruyorlar, soruları dikkatli oku bazı sorularda "Oha çok kolaymış" diyebilirsin ama dikkatli bakarsan soruda bir inlik olduğunu farkedersin. Sakin ol o kadar da strese girme. Sınava rahat gir soruları dikkatli oku elinden geleni yap. Gerisini Allah'a bırak.
 
Üst