Forumun Eski Temasını Hatırlayanlar

KozmikKaplumbağa

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
DRdBk3.png

Forumun derinliklerinden kucak dolusu selamlar getirdik!
Hatırlarsınız herhalde,forum gamer olmadan önce forumun ismi Minecraft Türk'tü.Fakat bu sitenin acı sonu ayakkabı sipariş dükkanı oldu.Ben eski üyelerdendim,o aralar 'ne olacak yav!' diye bir paniğe kapıldım.Yanii forumun takıntılısıydım diyebiliriz.Okadar eski olmasam gerekki;20 Ağustos 2016'da bu foruma kayıt oldum.Bu benim @berkser1232221 hesabımın yan hesabıdır.Artık daha kaliteli içeriklerle ben varım :).
Sitemizin kadim yöneticileri Minecraft Türk temasını foruma eklediler.

Ama yinede forum gamer teması daha hoş duruyordu.Ben böyle karizma şeyleri sevdiğim için bence gayet hoştu.Fakat eski temayı özlemedim demiyim şimdi.Üyelerle yinede kaynaşıyoruz fakat,o klasik hava biraz daha hoştu.İtiraf ediyorum forum gamer temasını sevmeme rağmen,ilk değiştiğinde zar zor konu açıyordum.Aslında forum kurallarını asla okumadım :).Artık eski konulara cevap vermekten tiksiniyorum.Çünkü eski hesabımda ölü konulara cevap verme ile ilgili bir uyarı puanı almıştım.Siz siz olun eski konularla pek takıntılı olmayın.Konuyu uzattım biliyorum.Neyse hadi bitirelim.
Herkesin mutlu olması dileği ile;

İYİ FORUMLAR!
 

Personinblack

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Birden fazla hesap açmak serbest, ama beğenmek yasak (diye biliyorum)
24- Alternatif Hesap Kuralı

Alternatif olarak sadece 1 hesaba izin verilir. Kullanıcıların şu koşullarda alternatif bir hesabı (yan hesap, 2. hesap) kullanmalarına izin verilir:
Mesajları beğenmek, konuları güncellemek, ana hesabı takip etmek ve benzeri eylemler için kullanılmamalı.
Susturulmadan kaçmak için kullanılmamalı.
Sahte gönderiler için kullanılmamalı.
Üyeleri kandırma amacıyla kullanılmamalı.

Alternatif hesapların doğru kullanımı: Klanınız, sunucunuz, modunuz, hostunuz veya projenizin tanıtımı için kullanabilirsiniz. Kendinize ait ayrı bir kimlik oluşturmak için kullanabilirsiniz.
 

Drowhake

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Ben baya özledim , sanki eskiden daha doluydu yahu öyle değil mi ?
 

Midoss

Bay Boş
En iyi cevaplar
1
2016 yi ozlediysen 12 13 deki firumu gormemen iyi olmus adk acisi gibi mubarek :(

SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst