İlk sağda ki 7 ile sağda ki 3 toplarsın. 10 çıkar 0 koyarsın elde 1 kalır, sonra solda ki 7 ile solda ki 3 toplarsın. O da 10 çıkar, ama elde 1 vardır onu da eklersiniz ve 11 olur, toplamda 110 olur.Beyler aklım almıyor 77 ile 33'ü toplayınca nasıl 100 çıkmaz
Matematiğin işlem kurallarıbi terslik var 100 olmalı bence çıldırıyorum
işlem kuralıyla ne alakası var düz toplamaMatematiğin işlem kurallarıÇıldırmana gerek yok yani.
Sen boşver sözel oku.işlem kuralıyla ne alakası var düz toplama![]()
Toplama da bir işlemdir ve onunda diğer işlemler gibi kuralları vardır.işlem kuralıyla ne alakası var düz toplama![]()
Gece gece insanların midesi bulandırdın yani bravo.zaten 100 çıkmaz ki ? niye çıksın. ben olsam çıkmam.
o necə tespitti ustad.zaten 100 çıkmaz ki ? niye çıksın. ben olsam çıkmam.