SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

LeaderOS

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Valla bu crack sunucularda bıkmış olduğum benim hesabımla kayıt olmaları. Harika bir sunucu bi gireyim az eğleneyim dedim.
"Kullanıcı adınız kullanılmakta" -_-
 

Pluginsel

★ #NerdeOEskiGünler ★
Emekli
En iyi cevaplar
0
@LeaderOS sana katılıyorum, özellikle youtuberlerin isimleri çok fazla çalınıyor. Büyük bir sunucu olduğu için bazı kişilere ben youtuberim diye kandırmayıda başarıyorlar.
Bu yüzden, bence premium hesap nickleri ile kayıt olunmasını veya youtuberlerin nickleri ile kayıt olunmasının engellenmesi gerekiyor.

@Speaw minecraft-tc forumunu özledik...
 

KaaNUmaY

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Valla bu crack sunucularda bıkmış olduğum benim hesabımla kayıt olmaları. Harika bir sunucu bi gireyim az eğleneyim dedim.
"Kullanıcı adınız kullanılmakta" -_-
Özelden iletişime geçersen benimle hallederiz :)

@LeaderOS sana katılıyorum, özellikle youtuberlerin isimleri çok fazla çalınıyor. Büyük bir sunucu olduğu için bazı kişilere ben youtuberim diye kandırmayıda başarıyorlar.
Bu yüzden, bence premium hesap nickleri ile kayıt olunmasını veya youtuberlerin nickleri ile kayıt olunmasının engellenmesi gerekiyor.

@Speaw minecraft-tc forumunu özledik...
Crackli sunucuların çoğunda bu olay var. Bu yüzden destek sistemimiz var. İletişime geçenlerin üyeliklerini teslim ediyoruz.
 

Pluginsel

★ #NerdeOEskiGünler ★
Emekli
En iyi cevaplar
0
Konü güncellendi :o
Bu arada konu güzel olmuş, ancak yürt dışında yaşayanlar için konuya eu.sonoyuncu.network IP adresi ekleyin, bazı kişiler neden girmiyor diye sorabiliyorlar.
EDIT: Hiç böyle bir konu tasarımı görmedim. Tebrikler...
 

Pluginsel

★ #NerdeOEskiGünler ★
Emekli
En iyi cevaplar
0
1 hafta önce birisine dedim ki gelin SO'da oyniyalım, o da bana dedi ki: 'SO 2 yıl önce kapanmamışmıydı la', yani demek istediğim çoğu kişi o launcherdan sonra SO'nun kapandığını düşünmüş. Bunu dediğince çok şaşırdım, ama bir yandan Launcher olduğu için o kadarda çok şaşırmış değilim.
 

bgencacat

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
1 hafta önce birisine dedim ki gelin SO'da oyniyalım, o da bana dedi ki: 'SO 2 yıl önce kapanmamışmıydı la', yani demek istediğim çoğu kişi o launcherdan sonra SO'nun kapandığını düşünmüş. Bunu dediğince çok şaşırdım, ama bir yandan Launcher olduğu için o kadarda çok şaşırmış değilim.
Amma velakin ki öyle değildir.
 

SaBenKurbağa

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Hocam bişe sorcam şu skywarsa bi vip girdikten sonra birini atması sorununu düzeltseniz pls :( durmadan atıyo :( adamlar oyun oynayamıyo _Alessioh_
 
Üst