Konu Silinebilir

Protocolic

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Sadece 1 adet başvuru aldım. Bu kadar kötü bir sonuç beklemiyordum.
Lafın kısası projeye adam toplama fikrini bırakıyorum.
Yaparsam artık tek başıma ilerleteceğim...
 
Son düzenleme:

LucasNetwork

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
UNREAL ENGINE kullanmanı tavsiye ederim. ama untiyde iyiysen bir şey diyemem, Oyunun olunca buraya atarsın linkini oynarım. beğenirsem belki bağış atarım :) Umarım metin 2 den iyisini yaparsın

Birde Mount and blade'i biliyorsundur ona benzer yap bence
 

java10

kız çava bana kahve yap
En iyi cevaplar
0
UNREAL ENGINE kullanmanı tavsiye ederim. ama untiyde iyiysen bir şey diyemem, Oyunun olunca buraya atarsın linkini oynarım. beğenirsem belki bağış atarım :) Umarım metin 2 den iyisini yaparsın

Birde Mount and blade'i biliyorsundur ona benzer yap bence
resimleri görmedin sanırım? unreal kullanmak için önceliğin kalite olmalı, ama arkadaş önceliği sistemlere ve hikayeye verdiği belli :)

konu sahibine de şunu belirtiyim, yaş konusunda 20 li yaşlarda birilerini al ki seni satıp ortalıkta bırakmasın unity ile uğraşıp işi ağır gelip çekip gidenleri çok gördük, bu forumda bunu aramak biraz sıkıntı çıkaracaktır nihayetinde forumda unity ile ilgilenenler olsada bir çoğu kendi çapında arkadaşlarıyla ufak şeyler yapıyor ve büyük projeler için pek cesaretleri yok yani işin büyüklüğünü anlayıp tüyebilirler düzgün kişiler bulman gerek tanışma faslını iyi geçirmelisin ve ayrıca sadece o projeyi yaparken o ismini unuttum ama mmorpg kiti ni kullanmanı önermiyorum kendi başına yapman senin için daha sağlıklı olucak ya da tarsarımını ve kodlarında da değişiklik yapabilirsin ki özellikle tasarımını değiştir o tür e o tasarım uymamış.
 

AtomyTR

yerli webtoon & manga destekçisi
Grafiker
Emekli
En iyi cevaplar
19
UNREAL ENGINE kullanmanı tavsiye ederim. ama untiyde iyiysen bir şey diyemem, Oyunun olunca buraya atarsın linkini oynarım. beğenirsem belki bağış atarım :) Umarım metin 2 den iyisini yaparsın

Birde Mount and blade'i biliyorsundur ona benzer yap bence
Unreal Engine biraz daha zor bir iş.
Unity'de zor gözüküyor ama biraz kurcalamanız yeterli.

Oyun yapmak isteyenler fakat fazla bilgisi olmayanlar ilk başta Game Maker Studio (2D ve 3D oyun yapma) programına başlaması daha doğru olur.
Steamden 200-300 TL arası satın alabilirsiniz. Verdiğiniz paraya değer.

Modelleme için blender öğrenebilirsiniz. Unity'nin yan programı blender olarak biliniyor.
Tavsiye ettiğim modelleme programları; blender, cinema4d

Umarım projende başarılı olursun. İyi forumlar.
 

Sedatreyiz27

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Vay bee!
Gerçekten gururlandım.Şimdi bir kaç kişi görüntülerin basit olduğunu sanacak ama gerçekten bir insan için büyük bir başarı :)
Her hangi bir şey lazım olursa lütfen benimle iletişime geçin :) (Maddi - Manevi)
Skype : Hz.Sedat
 

LucasNetwork

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
resimleri görmedin sanırım? unreal kullanmak için önceliğin kalite olmalı, ama arkadaş önceliği sistemlere ve hikayeye verdiği belli :)

konu sahibine de şunu belirtiyim, yaş konusunda 20 li yaşlarda birilerini al ki seni satıp ortalıkta bırakmasın unity ile uğraşıp işi ağır gelip çekip gidenleri çok gördük, bu forumda bunu aramak biraz sıkıntı çıkaracaktır nihayetinde forumda unity ile ilgilenenler olsada bir çoğu kendi çapında arkadaşlarıyla ufak şeyler yapıyor ve büyük projeler için pek cesaretleri yok yani işin büyüklüğünü anlayıp tüyebilirler düzgün kişiler bulman gerek tanışma faslını iyi geçirmelisin ve ayrıca sadece o projeyi yaparken o ismini unuttum ama mmorpg kiti ni kullanmanı önermiyorum kendi başına yapman senin için daha sağlıklı olucak ya da tarsarımını ve kodlarında da değişiklik yapabilirsin ki özellikle tasarımını değiştir o tür e o tasarım uymamış.

Unity ile olan oyunların çoğu çöp oluyor sebebi ise açık olan buglar. bende unityde oyun yapardım gerektiği zaman kendi modellerimi gerektiği zaman başkasının modellerini kullandım fakat ne olursa olsun hep bug oluyor unreal kullandığımda çok kaliteli oluyor hemde 00.00.01 ihtimalle bug çıkıyordu. ama arkadaş unity'de iyiyse kendisi orda olmak istiyorsan keyfi bilir. yardım konusuna gelince java9'a katılıyorum 20 li yaşlarda zor olur burda ama çıkarsa onunla yap küçük yaştaki çocuklar bilgisi olmadan gelicekler ya modelleme yada hikaye şeyine girecekler modelleme seçerse senden oyunun yedeğini isteceyecek onu alıncada kendisi üstüne birşeyler yapıp kendisi sunucak oyuncuya, hikaye olayında ise gidip game of thrones, viking dizilerini Mount and blade , skyrim , Metin2 ,Knight online gibi oyunların hikayelerine bakım oraya yazacaklar en azından +15 veya +18 birini seç ki sıkıntı olmasın (Bana gelipte Senin yaşın Kaç Len demeyin 16 inanmazsanızda sıkıntı değil.) İYİ FORUMLAR.
 

AceOnward

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Sağlam hikaye önce gelir, grafikler sonra :) Undertale bunun bir örneği bence.

Özel mesaj gönderdim başvuru için, bakarsan güzel olur hani :)

Edit: Unreal Engine op. bkz: DCUO
 
Son düzenleme:

Rookies

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bu oyun unreal engine ile yapılmış bayağı güzel. UE ile mmorpg oyun yapan bir arkadaşım var yakında forumda konusunu açabilirim.

UE 4 ile yapım aşamasından olan oyundan görüntü
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
 
Son düzenleme:

java10

kız çava bana kahve yap
En iyi cevaplar
0
Unity ile olan oyunların çoğu çöp oluyor sebebi ise açık olan buglar. bende unityde oyun yapardım gerektiği zaman kendi modellerimi gerektiği zaman başkasının modellerini kullandım fakat ne olursa olsun hep bug oluyor unreal kullandığımda çok kaliteli oluyor hemde 00.00.01 ihtimalle bug çıkıyordu. ama arkadaş unity'de iyiyse kendisi orda olmak istiyorsan keyfi bilir. yardım konusuna gelince java9'a katılıyorum 20 li yaşlarda zor olur burda ama çıkarsa onunla yap küçük yaştaki çocuklar bilgisi olmadan gelicekler ya modelleme yada hikaye şeyine girecekler modelleme seçerse senden oyunun yedeğini isteceyecek onu alıncada kendisi üstüne birşeyler yapıp kendisi sunucak oyuncuya, hikaye olayında ise gidip game of thrones, viking dizilerini Mount and blade , skyrim , Metin2 ,Knight online gibi oyunların hikayelerine bakım oraya yazacaklar en azından +15 veya +18 birini seç ki sıkıntı olmasın (Bana gelipte Senin yaşın Kaç Len demeyin 16 inanmazsanızda sıkıntı değil.) İYİ FORUMLAR.
o buglar kimin kodladığına bağlı unrealda da bug olabilir her yerde bug olabilir kodlayan kişinin sorunu o :) hiç bi şekildede unity oyunlar çöp değil birçok oyun var unity ile yapılıp başarıya ulaşmış
 

java10

kız çava bana kahve yap
En iyi cevaplar
0
unreal ı kim kullanır söyliyim;
gameloft
glu
tarzı büyük şirketler, peki sen gameloft musun glu musun? değilsin sen ufak çapta projeler yapan bu işi eğlence ve birazda kar amaçlı yapan birisin ondan dolayı unity her zaman daha öndedir
 

Rookies

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
unreal ı kim kullanır söyliyim;
gameloft
glu
tarzı büyük şirketler, peki sen gameloft musun glu musun? değilsin sen ufak çapta projeler yapan bu işi eğlence ve birazda kar amaçlı yapan birisin ondan dolayı unity her zaman daha öndedir
UE ile bayağı uğraşıp Oyun yapıp Steamde satabilir UE ile yapılabilecekler daha fazla ayrıca kullanmak için büyük şirket olmayada gerek yok.
 

java10

kız çava bana kahve yap
En iyi cevaplar
0
UE ile bayağı uğraşıp Oyun yapıp Steamde satabilir UE ile yapılabilecekler daha fazla ayrıca kullanmak için büyük şirket olmayada gerek yok.
UE yi bende severim yalnız untiy ile arasında göz ardı edilmiycek bi farkı var söyliyim, assets store :) zaten ue ninkine bakarsanız nasıl bişi olduğunu bilirsiniz ki çok yetersiz, neden büyük şirketler için dedim şundan dolayı;
büyük şirketlerde modelleyici, animatör, yazılımcı bu tarz gruplandırmalar var ue için üst düzey bir model bilgisine ihtiyacınız var yoksa ue nin assets in den pek hayır gelmiyor bizzat deneyimlediğim için söylüyorum normal de unity de şöyle işler assets store da güzel bi plugin, model, script görürsünüz bakarsınız ki paralı gidersin cgpeers e indirirsin ama ue de olaylar böyle yürümüyor tabi onlarında bazı şeyleri free ama onlar gerçekten yeterli değil ue çok yüksek bi boyutu var

bana sorarsan hangisini tercih edersin diye tabii ki ue ama üst düzey bi modelleme ci ve animatör olduğumu var sayarsam, ki değilim ben unity yi şu an için tercih ederdim
 
Üst