Hangi Telefon?? - Anket

Hangi Telefon?

  • iPhone

  • Samsung

  • Nokia

  • Vestel

  • Lenovo

  • Xiaomi (Çin)

  • Asus

  • Cubox (İtalya)

  • Sony

  • Huawei

  • General Mobile

  • Turkcell T Serisi

  • Pirhana

  • Concourd

  • Zte Blade

  • Casper

  • Trident

  • Inew

  • TP-Link

  • LG

  • HTC

  • Motorola

  • BENQ

  • Dell

  • Toshiba

  • BlackPerry

  • palm

  • SIEMENS

  • ALCATEL

  • Microsoft

  • Diğer Markalar..

  • Zte


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

Shrike

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
nokia 6
metal kasa metal iç
şık
5.5inç
kötü yanlarına gelirsek
şarjda aşırı ısınma
pil süresi iyi değil ortalama
işlemcisis güçsüz

ayrıca kolay tamiri ve iç alanının iyi kullanmasıda bir artı

  • İphone'ye ait tüm telefonlar sağlam,sınırlı, kolay kolay virüs bulaşmaz. Şimdiki telefonları dünyanın en iyi telefonu Iphone yani Apple'ya ait. Dünyanın en kaliteli ve sağlam telefonu İphone 8 olarak üretiliyor. Bence sende dene iphone 6 kullanıyorum. Ve gayet memnunum heyecanla iphone 8'i bekliyorum hocam.
iphone fanboy
 

MineKing07

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Benim Cihazım: İphone 6
Kalitesi: Çok İyi
Beğendiğim Özelliği: Zaten her şeyden önce ios ve işlemci.Tamam rami düşük olabilir ancak RAM yönetimi konusunda ve stabilite de androidleri açık ara farkla geçer ayrıca virüs koruması da bir hayli yüksektir benim görüşüm budur ama bence benim yazdıklarım objektif çünkü gerçekten iphone başarılı

Eksik özelliği(Bunu ben ekledim :p ): Çok pahalı olması
 

java10

kız çava bana kahve yap
En iyi cevaplar
0
xiaomi fiyat/performans ürünü mi6 dünyanın en iyi telefonu olmaya aday(çılgın dedikodular var) mi5 kullandım ve çok memnunum
 

Lord_Borakan

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Öncelikle Herkeze Teşekkürler... Konu Çok Beğenildi..
Forumda Yeniyimdir... İsteye Photoshoptan Caps veya logo Dizayn Edebilirim..

İyi Günler :) :pala::para:
 

AylinWinner

Neko-chan
En iyi cevaplar
0
Güvenlik konusunda McAfee telefonlar daha iyidir diye düşünüyorum ._. iPhone telefonun tek 2 şeyini seviyorum işletim sistemi ve camları (samsung kullanıyor)
 

Lord_Borakan

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Güvenlik konusunda McAfee telefonlar daha iyidir diye düşünüyorum ._. iPhone telefonun tek 2 şeyini seviyorum işletim sistemi ve camları (samsung kullanıyor)
Öncelikle Bu Yorumunuz için Teşekkürler.. nedense ben daha bugün öğlen açtım konuyu... ama bukadar çabuk ünlendi.. ForcEmir bile yazdı..
Şimdide bir Özel Üye.. çok mutluyum..
Öncelikle Samsunla iphoneya aynı çekiçle vurursan anlarsın aynı değiller.. aynı olamazda... çünki iphone üretmiyor... bütün telefonların (yeni çıkanlarda) çoğunda ''Gorilla Glass 3'' veya ''Gorilla Glass 4'' kullanılıyor... ve McAfee eskiden hackerdi.. ondan olabilirmi acaba?? nasayı hackladı.. sonra ceza yedi ve güvenlik şirketi kurdu.. tabi nortonun çıkarsa tercihim norton olur telefonlardan..
Sözümüzü Atmadan Olmaz;
İyi Günler :) :pala::para:
 

ShortPallMall

AtinaSaga.Com Türkiyenin ilk MMOSurvival sunucusu
En iyi cevaplar
2
samsung güzel ama iphone 8in kullanacağı ekranı kullanıyo ekranı kırıldığında tuzlu kaçıyor
 

BorisVavilov

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Benim Cihazım ''Samsung Galaxy Ace S5830i''
Kalitesi ''orta''
Beğendiğim Özelliği ''Bedrock gibi sert olması, duvar delebiliyor olması''
 
Üst