Forumu BIRAKMIYORUM

3.5-4(-2+1)=?

  • 19

    Kullanılan: 8 44.4%
  • 60

    Kullanılan: 4 22.2%
  • Ne OKulU Len Men OKuLa GitMém

    Kullanılan: 9 50.0%

  • Kullanılan toplam oy
    18

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Evet arkadaşlar, başlıktada gördüğünüz gibi forumu bırakmıyorum :D. Tanıdığım insanların %99,9'u ya ban yedi yada forumdan ayrıldı bi ara bende ban yedim ama geri açıldı ilginç. Yinede forumu bırakmıyorum niye böyle bi konu açtığımı bilmiyorum o yüzden anketime katılın.
 
Üst