Fiberliyozmu Cevdettttttttttt

ilkeroyun

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
2
benim bi ara 10 gösterdi dedim oha lan sonra bidaha hız testi yapıyim dedim sayfa açılmadı internet var gözüküyor ama ._. 50 mbit hız olması lazım 30 larda yüzüyoruz iyidir ama
 

MedetYldrk

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Altyapınızı yeniletin hocam :ci:
Müşteri hizmetlerindeki kadın hiçbirşey bilmiyor. Tek dediği araştırıyorum. Arıza kaydı yapıyorum. Onaylıyor musunuz oluyor. Ne desem boş. Yükleme hızı ne kadar dediğimde 16 mbit diyor. İndirme hızı dediğimde de 16 mbit diyor. Upload diyorum gene yok. En sonunda upload mı dediniz dedi. Evet dedikten sonra ikisi de 16 görülüyor dedi. Ben zaten gülmemek için kendimi zor tuttum orda.
 

ExS

“Alıştım artık” cümlesi çok umutsuz değil mi ya?
En iyi cevaplar
0
Sorunu hep internet sağlayıcısında aramayın. Bir zamanlar internetim çok kötüydü adamlar gelip gidiyordu bir türlü çözülememişti. Sorun binada çıktı. Kablolar vs. tekrar çekildi şimdi 32 Mbit güzel bir internetim var :ci:
 

MedetYldrk

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ekli dosyayı görüntüle 56225
Altyapınız kötü ise yapacak bir şey yok birader, telekoma suç atma :/
Altyapıyı babam mı döşedi zamanında bilader?

Sorunu hep internet sağlayıcısında aramayın. Bir zamanlar internetim çok kötüydü adamlar gelip gidiyordu bir türlü çözülememişti. Sorun binada çıktı. Kablolar vs. tekrar çekildi şimdi 32 Mbit güzel bir internetim var :ci:
Sorun burda işte. Adamlar gelmiyor. Kaç defa arıza kaydı bıraktım tık yok. Bi de mesaj yolluyolar sorununuz çözülmüştür diye :D Anlamadım gitti
 

ExS

“Alıştım artık” cümlesi çok umutsuz değil mi ya?
En iyi cevaplar
0
Altyapıyı babam mı döşedi zamanında bilader?


Sorun burda işte. Adamlar gelmiyor. Kaç defa arıza kaydı bıraktım tık yok. Bi de mesaj yolluyolar sorununuz çözülmüştür diye :D Anlamadım gitti
Ha birde ben Türk Telekom kullanmıyorum, Vodafone kullanıyorum. Ama gene Türk Telekom'un alt yapı ekibi geliyor :D Bence önceliğin Türk Telekom müşterileri olması gerekiyor ama bak bizmişiz :D
 

KozyOldV

Dünyayı anlamak yetmez, onu değiştirmek gerekir.
En iyi cevaplar
0
Ha birde ben Türk Telekom kullanmıyorum, Vodafone kullanıyorum. Ama gene Türk Telekom'un alt yapı ekibi geliyor :D Bence önceliğin Türk Telekom müşterileri olması gerekiyor ama bak bizmişiz :D
Dostum aslında değil, o (Vodafone) tt'nin büyük bir müşterisi. Büyük müşteriler önceliklidir onlara göre :huh:
 

SlayerR

Toss a coin to your Witcher
Genel Moderatör
En iyi cevaplar
15
OOO kardeş NASA'nın internetiyle yarışıyorsun Houston kıskanır bak benden demesi :kaş:
 
Üst