Bu kanal nasıl büyür ?

tersadam

Yeni Doğmuş
En iyi cevaplar
0
Selam beyler,
Oyun üzerine bir kanal açtım, çok kreatif bir fikir dediğinizi duyar gibiyim :) Eğlenceli, çıldırmalı, iyi vakit geçirebileceğiniz içerikler üretiyorum ama tabi ki derya deniz youtube'da kanalıma ulaşabilen kitle sayısı çok az olduğundan istediğim verimi alamıyorum. Mevcut abonelerden aldığım dönüşler %100 olumluya yakın. Bu kanalı nasıl büyütürüm, nasıl bir reklam modeli kullanmalı, sponsor bulunabilir mi, abone sayısı nasıl artar vb konularda öneriniz varsa her türlü fikre açığım.
Youtube / tersadam
birkaç örnek video aşağıda, yorumlarını beklerim. eee tabi bir de abone olup destek olursanız müthiş olur.
Teşekkürler
 

Reypax

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Reklam modeli : bir oyun sunucusunun videosunu çekebilirsiniz. Sunucu yetkilileriyle iletişime geçip reklamınızı koyabilirsiniz.
Oyun forumlarında kanal tanıtımı yapabilirsiniz.

Sponsor : bu abone ve izlenme sayısında biraz zor bulursunuz. Sponsorlar genellikle 100k abone ve üstüne sponsor olurlar.
 

Hüseyin09123

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Dostum bende youtubeye başlayacağımda seninle konuşalımmı ? skype varsa verirmisin ?
 

AtomyTR

yerli webtoon & manga destekçisi
Grafiker
Emekli
En iyi cevaplar
19
Bu forumda reklam verebilirsin. Onun dışında Youtube Türkiye'de görülmemiş içerikler üreterek amacına hızlı bir şekilde ulaşabilirsin.
Ve bu alternatif yöntem ile Trendlere de girebilirsin.
 

tersadam

Yeni Doğmuş
En iyi cevaplar
0
Merhaba, Sponsorluk konusunda benim de bir beklentim yok açıkçası. Oyun forumlarında tanıtıma pek izin verilmiyor, çoğunlukla ban atılıyor. Oyun sunucusunun video'sunu çekmek konusunu anlayamadım ?

Dostum bende youtubeye başlayacağımda seninle konuşalımmı ? skype varsa verirmisin ?
skype kullanmıyorum, instagram tersadamtr'den bana ulaşabilirsin

Bu forumda reklam verebilirsin. Onun dışında Youtube Türkiye'de görülmemiş içerikler üreterek amacına hızlı bir şekilde ulaşabilirsin.
Ve bu alternatif yöntem ile Trendlere de girebilirsin.
forumda reklam nereden verilir ?
 

Quesky

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bir kanalın iş e-postasını al ve para karşılığı kanalının reklamını yapmasını iste.100.000 abonelik bir kanalsa 10.000 abone garanti alırsın.
 

Fratmania

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Sabır.. sabır sabır..

Kanal da düzgün içerikler yaptığını, ve insanları eğlendirdiğini düşünüyorsan üstteki kuralı uygulamanı öneririm.
 

PlatinumTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Konuya ön yargıyla girdim fakat kırıldı ama ön yargımda da haksız değilim. YT Türkiye yi gördüğümüz üzere... Bu şekilde içeriklerine devam et, Facebook üzerinden yürü Sahte hesaplar ile sahte hayranlar yaratarak facebook üzerinden kendini öv eğer gerçekten içeriklerin sevilecek cinstense zaten 3 kişi görür bu 3 kişi 6 kişiye 6 12 12 24 24 48 48 96 96 192 192 ... 12288 12288 24576 24576 49152 derken tanınırsın.Çoğu kanal bu şekilde yükseliyor ve Facebook'un yaş kitlesi nedeniyle %80 lik bir kitleye ulaşabilirsin %20 lik kitle de zaten seni bulur. Özgün ol farklı ol çoğu kanal iyi içerik ürettiği için değil farklı olduğu için yükseldi. Birisi aklını kullanarak, birisi bilgisini, birisi de tam aksine aklını kullanmayarak ünlü oldu. Bazıları dilini kullanıp küfür ederek gibi. Kendine bir karakter oluşturduktan sonra da bu karakteri kolayca tanıtmanın bir yolu daha var bu da tüm yaş kitlesine hitap edebilecek ve sosyal medyada yankı uyandıracak bir olay kurgula.
Mesela "B*k çıktı." bunu ben bile gördüm yani bana kadar ulaştıysa gerçekten iyi bir taktik böyle bir şeyler yapabilirsin ama dediğim gibi ÖZGÜN olmak çok önemli.
Herkes oyun videosu çekiyor neden seni izleyeyimdaha iyi oynadığın için mi jahrein neden izleniyor iyi oynadığı için mi, hayır.hepsinin karakteri var hiç biri iyi oynadığı için izlenmiyor. Dediğim gibi bu iş karakterden geçer kendi karakterini yarat tanımla ve bunu vurgula öne çıkar.
Hangi konularda sponsor aramaktasın ?
 

Breakthrough

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Youtube denen çöplüğü bırakarak insanların zeka seyiyesinin düşününü engellemek daha güzel, denemelisin. Sanada çok büyük faydası olacaktır.
 

KeremTokgz

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Oyun kanalı yapıcaksan iyi oynamalısın ve komik olmalısın, güncel oyunlar oynamalısın. Ve tamamen video yüklemek ile alakalı. Ne kadar seri video yüklemeye başlarsan o kadar hit alırsın.



Bak başlarda düşük sonra çok büyük bir büyüme var oralarda çok iyi videolar çekip hem trende uyuyordum, bilgisayarım sıkıntı çıkarmasa çok gelişiridim. Sonlara doğruda videolar çektim anca bu kadar gelişti. Belirli bir süre video atmayınca da eskisi gibi çıkamıyorsun ana sayfalara falan onuda belirteyim.​
 

WuShang

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
13- Dil Bilgisi ile Dalga Geçmek/Dil Bilgisini Düzeltmek
Oyun kanalı yapıcaksan iyi oynamalısın ve komik olmalısın, güncel oyunlar oynamalısın. Ve tamamen video yüklemek ile alakalı. Ne kadar seri video yüklemeye başlarsan o kadar hit alırsın.



Bak başlarda düşük sonra çok büyük bir büyüme var oralarda çok iyi videolar çekip hem trende uyuyordum, bilgisayarım sıkıntı çıkarmasa çok gelişiridim. Sonlara doğruda videolar çektim anca bu kadar gelişti. Belirli bir süre video atmayınca da eskisi gibi çıkamıyorsun ana sayfalara falan onuda belirteyim.​
"Oyun kanalı yapıcaksan iyi oynamalısın ve komik olmalısın" bu saçma yazın hakkında ;
Bu sorunu söylediğime göre artık asıl benim saçma bulduğum kısma geçebiliriz,bak "iyi oynamalısın demişsin" buraya kadar her şey iyi,güzel,hoş ama işte sıkıntı bundan sonraki cümlede o cümle ise şu "komik olmalısın" çok izlenmek için ben şaklabanlık yapmam,sohbetim sarar ve iyide oynuyorsam kanala şu tür insanlar gelir Olgun,davranışları oturmuş,dozunda çok cıvımadan yorumlarda yada yayıncı isen sohbette bizi güldürecek saykolar ve sohbeti saran kişiler onun senin yada benim gibi artık nasıl biriysen orasını bilemiyorum kanala sümük kadar değeri olmayan zeka seviyesi düşük 100.000 tane çocuk geleceğine altın değerinde 2 tane arkadaşım,kardeşim,yoldaşım,balım izlesin beni artık ne diyeceksen orası sana kalmış.
 

PlatinumTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
"Oyun kanalı yapıcaksan iyi oynamalısın ve komik olmalısın" bu saçma yazın hakkında ;
İlk öncelikle lütfen türkçemizi düzgün kullanalım "yapıcaksan" değil "yapacaksan" yada "yapacak isen" hem oraya bu kelime hiç yakışmadı "açacaksan" yada "açacak isen" desek daha doğru olacaktır.Bu sorunu söylediğime göre artık asıl benim saçma bulduğum kısma geçebiliriz,bak "iyi oynamalısın demişsin" buraya kadar her şey iyi,güzel,hoş ama işte sıkıntı bundan sonraki cümlede o cümle ise şu "komik olmalısın" çok izlenmek için ben şaklabanlık yapmam,sohbetim sarar ve iyide oynuyorsam kanala şu tür insanlar gelir Olgun,davranışları oturmuş,dozunda çok cıvımadan yorumlarda yada yayıncı isen sohbette bizi güldürecek saykolar ve sohbeti saran kişiler onun senin yada benim gibi artık nasıl biriysen orasını bilemiyorum kanala sümük kadar değeri olmayan zeka seviyesi düşük 100.000 tane çocuk geleceğine altın değerinde 2 tane arkadaşım,kardeşim,yoldaşım,balım izlesin beni artık ne diyeceksen orası sana kalmış.
Susturulmadan önce son sözlerin nedir :D
 

WuShang

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Susturulmadan önce son sözlerin nedir :D
Zeka seviyesi düşük dedim diye mi ? Zeka seviyesi düşük insana ne denir zeka seviye düşük denir hakaretten sayılmaz pek Sosyal gibi noktalama hatasına bile uyarı veren bir forumda bile bunu söylediğimde hakaretten dolayı ceza almadım.
Bu arada komik olmaya çalışma komik değilsin kendine saygın olsun biraz.
 

PlatinumTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Zeka seviyesi düşük dedim diye mi ? Zeka seviyesi düşük insana ne denir zeka seviye düşük denir hakaretten sayılmaz pek Sosyal gibi noktalama hatasına bile uyarı veren bir forumda bile bunu söylediğimde hakaretten dolayı ceza almadım.
Bu arada komik olmaya çalışma komik değilsin kendine saygın olsun biraz.
Bana saldırman anlamsız seni şu an zaten en az 10 kişi raporladı bile.
Aldığım uyarılara bakacak olursan "Dil Bilgisi ile Dalga Geçmek/Dil Bilgisini Düzeltmek" şeklinde uyarılar aldım ve forum kurallarında da açık olarak yasak olduğu bilirtilmekte.

Ayrıca bu forumda "Zeka seviyesi düşük" ve "çocuk" olarak bir kitleden bahsedip onları ayırman ayrımcılığa girmekte ve bu da bu forumda bir kural ihlalidir.

Ekstra olarak komik olmaya falan çalıştığım yok 5 kelime seni ne kadar da rahatsız ettiyse artık... Dediğin forumdaki sıvı soğutma sistemlerini araştırmanı tavsiye ederim.

Ek1; "Kendine saygın olsun biraz" bu da bu forumda kışkırtma kuralını ihlal eder ve yasaktır.
Ek2;
türkçemizi düzgün kullanalım
İhlal ettiğin kurala değdi mi yani o yazdığın dil düzeltmeleriyle dolu yoruma değdi mi ? Tamam, [T]ürkçemizi bundan sonra düzgün kullanalım.
 
Son düzenleme:
Üst