delete_clem
Demir Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Merhabalar bu gün sizlere bir konu hakkında yardım isteyeceğim. Sunucu açacağım(Konusu vardı,biraz daha gelişince sunucu tekrar açacağım) ve skriptlerini ben ben yazıyorum. Normalde 3 günde bitecek iş benim dikkat dağınıklığım yüzünden 1-2 haftaya uzuyor.
-Şarkı dinlerken yapmayı denedim , ama lanet olsun ki dış etkenler oluyor.(Müziğin TTNET sayesinde donması, PC nin bir anda yanıt vermemesi falan)
Ne yapmalıyım? Sizce
-Şarkı dinlerken yapmayı denedim , ama lanet olsun ki dış etkenler oluyor.(Müziğin TTNET sayesinde donması, PC nin bir anda yanıt vermemesi falan)
Ne yapmalıyım? Sizce