Kalan 5 TL ile ne yapardın ?

FatihDGTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Evet arkadaşlar hepinize bol güleçli günler.
Çayımızı demlemiştik , çaylarımızı içelim.Böyle bol sohbetli bir konumuz
olsun.Sizlerin günlük olarak kalan 5 TL paranız var ve bununla kendinizi geçindireceksiniz.
Ne alırdınız ?
Ben böyle bir durumda olsaydım ;
  • 2 simit
  • 1 ayran
  • 1 çikolata
alırdım.Yorumlarınızı sabırsızlıkla
bekliyoruz...
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
3 yumurta 4 mantar 1 ekmek tüm gün easy yada misina alır balık tutarım yine easy
 

ShortPallMall

AtinaSaga.Com Türkiyenin ilk MMOSurvival sunucusu
En iyi cevaplar
2
Günlük 7 8 lira atıyorum kumbaraya

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

İnanılmaz

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Sonuçta kalan 5 liradan söz ediyoruz, karnım çoktan doymuş olurdu. Canımın sıkılmaması için 5 liraya kitap bulur okurdum.
 
Üst