FatihDGTR
Zombi Katili
- En iyi cevaplar
- 0
Evet arkadaşlar hepinize bol güleçli günler.
Çayımızı demlemiştik , çaylarımızı içelim.Böyle bol sohbetli bir konumuz
olsun.Sizlerin günlük olarak kalan 5 TL paranız var ve bununla kendinizi geçindireceksiniz.
Ne alırdınız ?
Ben böyle bir durumda olsaydım ;
bekliyoruz...
Çayımızı demlemiştik , çaylarımızı içelim.Böyle bol sohbetli bir konumuz
olsun.Sizlerin günlük olarak kalan 5 TL paranız var ve bununla kendinizi geçindireceksiniz.
Ne alırdınız ?
Ben böyle bir durumda olsaydım ;
- 2 simit
- 1 ayran
- 1 çikolata
bekliyoruz...