Olympos Build Team

bydemir06

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Merhabalar :)
Bir yolculuğun sonuna geldik. Olympos Build Team in artık takım lideri değilimdir. Tüm yetki @M.ali ve @Fujy dedir. :)
Sanırım artık bir can dostum olan @Majoras ın tavsiyesine uymak bana iyi gelecektir. İşin garip yanı içim de hiç üzülme duygusu yok 7 yıldır hatta 8 yıldır minecraftın en köklü takımını yönetiyordum. Artık bu durum ve beni yoran ailesel durumlardan sıkıldım. Artık minecraft ' da solo yürümek istiyorum. :)

Kendinize dikkat ediniz. Görüşmek üzere :)

Fairy Tail Animesini olympos a benzetiyorduk.
>> Makarov Sama <<


1592092495016.png
 

bydemir06

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
yaşıyomuydu bu takım
Merhabalar, sanırım senden daha canlı daha kanlı ve daha gerçek. :) En azından insanları senin gibi sahte değilmiş, zamanında senide gördük neler yaptığını da. Burada gelip de " yaşayormoydo bo tokom " deme ki azıcık yüzün olsun. :)

Sahtekar yapalım senin nickini daha doğru olur. :)
 

Erkutay_

DragonBlock
En iyi cevaplar
10
Merhabalar, sanırım senden daha canlı daha kanlı ve daha gerçek. :) En azından insanları senin gibi sahte değilmiş, zamanında senide gördük neler yaptığını da. Burada gelip de " yaşayormoydo bo tokom " deme ki azıcık yüzün olsun. :)

Sahtekar yapalım senin nickini daha doğru olur. :)
Kötü bir şey yazdığımı düşünmüyorum :) Takım arkadaşlarınız anama söverken öyle dursamıydım. Ayrıca konuyu buraya nasıl çektiniz anlamıyorum. Elimdeki yedeklerle hiçbirşey yapmadım, yöneticinize teslim ettim. Siz ne yaptınız? Benim size attığım özel eklenti paketini başkalarına dağıtınız. Burda kim sahtekar kim değil belli oluyor.
 

bydemir06

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Kötü bir şey yazdığımı düşünmüyorum :) Takım arkadaşlarınız anama söverken öyle dursamıydım. Ayrıca konuyu buraya nasıl çektiniz anlamıyorum. Elimdeki yedeklerle hiçbirşey yapmadım, yöneticinize teslim ettim. Siz ne yaptınız? Benim size attığım özel eklenti paketini başkalarına dağıtınız. Burda kim sahtekar kim değil belli oluyor.
Özel eklenti paketini dağıttık mı ? :)
Bana kanıtlar ile gel ister isen ama neyse :) Sadece burada laf ebeliği yapmaya çalışıyorsun. Takım arkadaşlarımız bunları yaparken özel den mesaj atmış olmam lazım hatta detaylar öğrenmek için konuşmuş olmamda. Elinizde ki yedekler ile belli başlı kişileri tehtid ettiniz hatta bizde buna karşı dağıtma yapma gibi konuştuk. En son radde olaraksa istiyorsan dağıt dedik ki. Mapleri ücretsiz yayınladık en sonunda.
Artık benim için olympos build team diye bir takım yok sadece burada bunu belirtmek istedim. Lakin gelip burada "laf yapmaya" çalışmanız beni tilt etti. :) O yüzden bu kadar ağresifleştim özür dilerim. İyi günler dilerim.
 

Erkutay_

DragonBlock
En iyi cevaplar
10
Özel eklenti paketini dağıttık mı ? :)
Bana kanıtlar ile gel ister isen ama neyse :) Sadece burada laf ebeliği yapmaya çalışıyorsun. Takım arkadaşlarımız bunları yaparken özel den mesaj atmış olmam lazım hatta detaylar öğrenmek için konuşmuş olmamda. Elinizde ki yedekler ile belli başlı kişileri tehtid ettiniz hatta bizde buna karşı dağıtma yapma gibi konuştuk. En son radde olaraksa istiyorsan dağıt dedik ki. Mapleri ücretsiz yayınladık en sonunda.
Artık benim için olympos build team diye bir takım yok sadece burada bunu belirtmek istedim. Lakin gelip burada "laf yapmaya" çalışmanız beni tilt etti. :) O yüzden bu kadar ağresifleştim özür dilerim. İyi günler dilerim.
Takımınızın yöneticisiyle konuşmaya çalıştım pek kaale almadı. Haritalarınızı kimseyle paylaşmadım, onlar anama sövdü bende onları tehdit ettim. Ben size yedeklerinizi teslim ettim onun dışında takımınızdaki hiç kimseyle muhattap olmadım. Yedekleri atmasam paylaşamayacaktınız bile :) Ayrıca buildlerin berbat bence bırakmalısın :))
 

bydemir06

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Takımınızın yöneticisiyle konuşmaya çalıştım pek kaale almadı. Haritalarınızı kimseyle paylaşmadım, onlar anama sövdü bende onları tehdit ettim. Ben size yedeklerinizi teslim ettim onun dışında takımınızdaki hiç kimseyle muhattap olmadım. Yedekleri atmasam paylaşamayacaktınız bile :) Ayrıca buildlerin berbat bence bırakmalısın :))
Sanırım buna enson sizin karar vermeniz lazım. Ama öneriniz için teşekkürler, bir daha ki hayatım da öyle yaparım.
 
Üst