Kendi Yaptığım Ilginç Ev Lütfen Bakın

Herobrine Dostu

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Bir ev yaptım biraz ilgi oldu bu yüzden paylaşmak istedim. Yorumlarınızı beklerim ev yapmaya devam edeceğim tavsiyelerinizi de beklerim. Heykel de yapmayı düşünüyorum yorumlara göre yapacağım. Umarım beğenirsiniz. :)
 

Emrecanmert

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Öyle deme beçerememişde olabilir yanlış yapmışda olabilir hemen bilip bilmeden olmaz :D
 

Themistocles

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Tamam herkesin kendi zevki emek vermişsin eline sağlık ama kişisel yorumum ; hoşuma gitmedi.
 

Herobrine Dostu

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Tamam herkesin kendi zevki emek vermişsin eline sağlık ama kişisel yorumum ; hoşuma gitmedi.


yorum yaptığın için teşekkür ederim :)[DOUBLEPOST=1371049355,1371049294][/DOUBLEPOST]


Teşekkür ederim. :)[DOUBLEPOST=1371049650][/DOUBLEPOST]bu da normal yaptığım bir ev yorumlarınızı beklerim. :)




bu da iç kısmı




burayı da mutfak yaptım. :ROFL:




 
Üst