Minecraft Oynarken Korkuyorum!

onbi300

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
ya gelsin herobrine kapışalım ya nerf kapışmaya hazır mısın :D
(gmyih pampa ne konuşuyonuz)
(sırf korku-komedi olsun diye herobrine hikayeleri filan okuyom)
 

KRHN

Yazılımcı Beyefendi
En iyi cevaplar
0
Minecraft'ta hissettiğin o duygu korku değil tam olarak yanlızlıkta değil nasıl deyiyim, biraz sıkılmayı andırıyor oyunda tek başınızda olduğunuz için sıkılıp oynuyorsunuz ve yanlız gibi hissediyorsunuz kendinizi :D sana önerim dostum oynarken müzik dinle kesinlikle rahatlayacaksın.
 

TheBloodyMask

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Arkadaşım yanlızlık korkusu srnde benim gibisin ben herzeman serverda takılırım üstelik yanlız kurt olmama rağmen hem yanlızlığı seviuorum ama survivelda rezaletim o konuda o kadar şey biliyorum am hero.... öğrendimmi zatewn sp yle hiç işim olmuyor Şimdi eğer biri HB şudur yok budur derse varya tereddüt etmeden rapor etçem gerisini adminler yapacak
 

Liliven

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
sana o gerçek deil, ondan bir şey olmaz diye ne kadar söyleseler bile insan korkuyor. mesela herobrine. bende korkuyorum, single player'da tırsa tırsa at besliyom :D seni çok anlıyorum minecraft'ın verdiği korku hep başka..
 

Praetorian

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
sana o gerçek deil, ondan bir şey olmaz diye ne kadar söyleseler bile insan korkuyor. mesela herobrine. bende korkuyorum, single player'da tırsa tırsa at besliyom :sırıtmak: seni çok anlıyorum minecraft'ın verdiği korku hep başka..

1.6.2 oynarken herobrineden korkmak ?
Dostum herobrinenin olmadığını 100 defa ispatladık daha ne tırsması :D
Başka birşeyden korkuyorsanda oyun zaten pixellerden oluşuyo nesinden korkacan :D
Korkacaksan amnesia oynarken kork :D
 

KMHero

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
1.6.2 oynarken herobrineden korkmak ?
Dostum herobrinenin olmadığını 100 defa ispatladık daha ne tırsması :D
Başka birşeyden korkuyorsanda oyun zaten pixellerden oluşuyo nesinden korkacan :D
Korkacaksan amnesia oynarken kork :D

Herobrine modunda bn korkmstm. Pixel mixel ama yinr aniden ckyo sesler fln :D.

ya crackleyen kisi caktirmadan Herobrine modu attiysa???¿??

iPhone 6 cihazimdan Tapatalk 4 kullanmadan gonderdm.
 

Liliven

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
1.6.2 oynarken herobrineden korkmak ?
Dostum herobrinenin olmadığını 100 defa ispatladık daha ne tırsması :sırıtmak:
Başka birşeyden korkuyorsanda oyun zaten pixellerden oluşuyo nesinden korkacan :sırıtmak:
Korkacaksan amnesia oynarken kork :sırıtmak:

hiç oynamadım :D ve sen bunu söyledikten sonra da oynamak istemiyorum :D bilgisayarda oyu mu yok gidip onu oyniyim :
 
Y

YigitHan Ender

Ziyaretçi
O kadar oyun bende olsa mübarek cennete gideridm.
 
Üst