Minecraft Uzaya Nasil gidilir

Craftkolik43

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
galacticraft (diğer adı spaceship ) modu sayesinde uzay gemisi yapıp uzaya ve farklı gezegenlere gidebiliyorsun. internette videolarına bak..
 

MCDostu

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
aya nasıl geldiysen öyle böyle aya giderken seninle bir kasa iniyo onun içinde kalkış platformu ve roket var onu aynı şekilde koyuyosun
 

Craftkolik43

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
yalnız rokete binip uzaya gittikten sonra yanına yakıt almayı unutma . uzay gemisini çalıştıracak yakıt olmadığı için uzayda mahsur kalırsın .oksijen bittiğinde de ölürsün :)
 

Kaan0292

Yeni Doğmuş
En iyi cevaplar
0
Ama aratık youtube kapandı.Nasıl uazya gideceğimi bilmiyorum.Lütfen izleseneye videosunu atın:(
 

Drowhake

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
DNS yle uğraşmaya gerek yok 1 dakikada zenmate izleyin sorun çıkmasın yada

@MUHDE ' nin konusundan bakın detaylı bir şekilde anlatmış.
 

MCDostu

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Beyler artık galacticraftın son güncellemesinde aya paraşütle inmiyosunuz (e tabi mantıklıdır orda hava mı var ki paraşüt çalışsın) Aya gittiğinizde bi makineyle iniş yapıyosunuz ama makine çok hızlı iniyo ve yere vurduğunda patlıyo bu da eğer envanterinizde roket, fırlatma platformu, ve yakıt yoksa ayda kaldınız demek (çünkü hepsi makinenin içinde) yavaşlatmak için space tuşuna yani zıplamak için kullandığımız tuşa basılı tutuyoruz. Çok erken basarsanız yüzeye gelene kadar çok zaman geçer bu yüzden tekrar hızlandırmak için shift yani eğilme tuşuna basıyoruz... siz yavaşladıkça ekrandaki hız göstergesindeki sayı azalır ve rengi yeşile doğru kayar. eğer yeşile dönerse güvenli hızdasınız demektir Not: Makine sadece inişinizi yavaşlatıyo yani onunla tekrar uzaya çıkamıyoruz Not 2:Tam hatırlamıyorum ama benzin doldurmak için sanırım f ye basıyoruz ve bu bize roketin envanterini açıyo ve orda biyere koyuyoruz ya da shifte basılı tutup sağ tıklıyoruz elimizde yakıtla (ikisi de yanlış olabilir ben şimdiye kadar sadece creative roketini kullandım yani yakıtı ve envanteri maksimum olan) Yardımcı olabildiysem sevinirim
 
Üst