Karanlığın Dönüşü V2 Çıktı!! / Adventure Map 1.5 / Türkiyenin En Iyisi!

iToobster

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
vol 3 çikdimi çikicakmi çikarsa ne zaman çikicak sölermisin bide renkli nasi yaziyosun komut bloğuna ve o marketi nası yapıyosun sölersen seviniriim mapın çok güzel böle devam et bence süpersin
 

Cimbomist

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Fırtına Oyun adamsın v3 ne zaman çıkıcak link bulamıyorum arkadaşlarla oynuyorum abi süper ya Türrkiyenin en iyi mapi bence bende adventure map yapıyorum ama amatörce seninkiler süper abi yaa :D:D
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
şu anda çok heycanlıyım acaba nasıl bi map ? 20 dakkada incek diyoda bide sen 75 dakkalık oynanış diyosun süper map olmalı
 
Üst