L
LifeTaker
Ziyaretçi
Evet çatı sorunum olduğu aşikâr.Tek eksik çatılar olmamış![]()
Evet çatı sorunum olduğu aşikâr.Tek eksik çatılar olmamış![]()
Güzel.
Sağ olunViktorian mimaride kule olmaz die bir sey yok ,Ingiltere'nin en guzel kaleleri Viktoria donemindendir ...
Konuyu tartışmaya götürmeden at yorumunu ya da özelden konuşun. Konumun kirlenmesini istemiyorum.senin gibi bebelerden cok daha fazla sey bilirim.
Sade Ve Güzel![]()
Diğer arkadaşlara ve size teşekkürlerAbartılılık ve Özensizlik yok. Çok hoşuma gitti diyebilirim. Eski çağları anımsatmış bir proje..
Sana Yapıtlarında başarılar diliyorum..
Son Yapılar Bunla KıyaslanamazDiğer arkadaşlara ve size teşekkürlerTek temennim haftanın yapısı olması ama pek sanmıyorum şu son yapılarla beraber
![]()
Peki Beni Hatırladınmı ? (Ders VermiştinEvet modern ders vermiştim..
Hatırladım hatırladımSon Yapılar Bunla Kıyaslanamaz[DOUBLEPOST=1385388850,1385388426][/DOUBLEPOST]
Peki Beni Hatırladınmı ? (Ders VermiştinForumda yeniydim ozaman )