MC de ilk ne gördün ?

SirProNauth

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Servere girmiştim.Adı FirstCraft'tı.Ben sordum oyunu saolsun bana önce arsa hediye etti sonrada nasıl para kazanıcağımı öğretti.Odunlukta baltayla odun kes dedi bende kestim ancak sonrasını nedense söylemeyi unuttu.Bende onlarla ev yaptım.Sonra benim için dia eventi yaptı öyle öyle öğrendim ancak birgün bir baktım server kapanmış :(
 

Emir77

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
İlk girince ya kolunu yada ekrani görürsün ztn (düz mantık )

Ayakkabı Kutusundan Tapatalk ile Gönderildi
 

Emir77

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
kol dışında diyorum onu herkes biliyor oyuna girer girmez f1 e basan yok heralde
World name: Ilk Survival
Seed: 112233123
ilk girdiğimde okyanusta başladım dalmayı denedim boğuldum can gidiodu anladım hemen zipladim fln çıktım bi ada vardı inekler bi kaç da domuz vardi ağaca çıktım kırdım biseler..
Akşam oldu zombi fln saldırdı korktum türkçe oynuodum ilkten ayarlarla oynadım googledan arastirdim peaceful yaptım bida hiç deistirmedim hep peaceful kaldı sonra yeni sürümde normal oynadım

Ayakkabı Kutusundan Tapatalk ile Gönderildi
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Bundan çok çok öncesiydi. Oyun DonanımHaber forumunda çok popülerdi. O zamanlar bir crack bulup oradaki genel servera girmiştim. 10-15 kişi kadar kişi vardı. Arka tarflara gidip sığınacak ev yapmaya çalışmıştım, sonrasında madene inmiştim. Ardından diğerlerinin yaptıkları evleri görmüştüm, çok beğenmiştim o evleri. Herkes survival modda oynuyordu. Sürüm kaçtı hatırlamıyorum. Sonrasında yıllar boyunca girmedim ve 1.5.2 ile AktifCraft'ta yeniden oyuna girdim, bir süre şans tanıyayım oyuna dedim ve pek beğenmedim oynamayı. Factions falan bana çok saçma geldi, akıl mantık yoktu bana göre daha önce onlarca MmoRPG oynamış biri olarak. 1 ay kadar AktifCraft'ta oynadıktan sonra kendi sunucumu kurmaya karar verdim.
CraftTR adında bir sunucu açtım, web site üyelik, otomatik vip'lik alım sistemi vb. her şeyi ayarlayana kadar oyuncu sayısı 150'yi bulmuştu. Hub serverdı ve 4 bölümü bulunuyordu. Özellikle o serverda yanımda olan @ilayda26 , @EmreDSTN ve diğer arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.
Bu serverın malieyeti aşırı artmıştı oyuncu sayısından dolayı, ben de oyuncu sayısından kısmak istemedim. Bunun yerine sunucuyu kapatmaya karar verdim. Bir süre duyuru yaptıktan sonra şu an bulunduğum servera geçtim ve CraftTR'de VIP satın alan 5-6 arkadaşı da oraya transfer edip sürelerini sıfırlamıştım.
Zaten benim maceram ondan sonra başladı :)
 

EmreDSTN

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Bundan çok çok öncesiydi. Oyun DonanımHaber forumunda çok popülerdi. O zamanlar bir crack bulup oradaki genel servera girmiştim. 10-15 kişi kadar kişi vardı. Arka tarflara gidip sığınacak ev yapmaya çalışmıştım, sonrasında madene inmiştim. Ardından diğerlerinin yaptıkları evleri görmüştüm, çok beğenmiştim o evleri. Herkes survival modda oynuyordu. Sürüm kaçtı hatırlamıyorum. Sonrasında yıllar boyunca girmedim ve 1.5.2 ile AktifCraft'ta yeniden oyuna girdim, bir süre şans tanıyayım oyuna dedim ve pek beğenmedim oynamayı. Factions falan bana çok saçma geldi, akıl mantık yoktu bana göre daha önce onlarca MmoRPG oynamış biri olarak. 1 ay kadar AktifCraft'ta oynadıktan sonra kendi sunucumu kurmaya karar verdim.
CraftTR adında bir sunucu açtım, web site üyelik, otomatik vip'lik alım sistemi vb. her şeyi ayarlayana kadar oyuncu sayısı 150'yi bulmuştu. Hub serverdı ve 4 bölümü bulunuyordu. Özellikle o serverda yanımda olan @ilayda26 , @EmreDSTN ve diğer arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.
Bu serverın malieyeti aşırı artmıştı oyuncu sayısından dolayı, ben de oyuncu sayısından kısmak istemedim. Bunun yerine sunucuyu kapatmaya karar verdim. Bir süre duyuru yaptıktan sonra şu an bulunduğum servera geçtim ve CraftTR'de VIP satın alan 5-6 arkadaşı da oraya transfer edip sürelerini sıfırlamıştım.
Zaten benim maceram ondan sonra başladı :)
Crafttr ne günlerdi be :)
 
Üst