//Mars//Adventure Map By TntCraft

Sevdiniz Mi?

  • Evet(Hemde çok)

    Kullanılan: 4 44.4%
  • Hayır -_-

    Kullanılan: 5 55.6%

  • Kullanılan toplam oy
    9
  • Anket kapatılmış .

TntCraft

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
//KONU//
Mars'a giden 3 astronottan birisin.Mars'ta araştırma yapıyorsun.Sonra dinleniyorsun.Tam dinlenirken nodül de yangın çıkıyor ve mürettebat arkadaşların seni uyandırmadan kaçmak zorunda kalıyorlar.Alevlerin yanında uyanıyorsun ve nodül den kaçıyorsun.Arkadaşlarını arıyorsun.Peki sence arkadaşların nerde?

//FOTOĞRAFLAR//

Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


//LİNK//
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


Not:Linkin içindeki resource pack'i kullanmanız tavsiye edilir.


[DOUBLEPOST=1390144452,1390144167][/DOUBLEPOST]Hatırlatma:Map versiyon v1.0'dır.Her versiyonda yenilikler gelecektir.[DOUBLEPOST=1390153768][/DOUBLEPOST]Söylemeyi unutmuşum arkadaşlar bu map 1.7.4 içindir.
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
bunu ben yapçaktım tüm bölümler bitmişti tek yerçekimi efekti kalmıştı sağolma tüm emeklerim boşa gitti
edit:oynadım idare eder
 

TntCraft

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Size bir iyi haberim var.İkincisi çıkacak!İkinci oyunumda yaklaşık 10 görev ve 3 labirent olacak.Tahminen 23.01.2014'te çıkacak.[DOUBLEPOST=1390236348,1390236208][/DOUBLEPOST]
bunu ben yapçaktım tüm bölümler bitmişti tek yerçekimi efekti kalmıştı sağolma tüm emeklerim boşa gitti
edit:oynadım idare eder
Kardeş peki sen mcedit kullanıyor musun?
Edit:Bu ilk mapımdı.Bu yorumun bile benim için büyük başarı:D
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Size bir iyi haberim var.İkincisi çıkacak!İkinci oyunumda yaklaşık 10 görev ve 3 labirent olacak.Tahminen 23.01.2014'te çıkacak.[DOUBLEPOST=1390236348,1390236208][/DOUBLEPOST]
Kardeş peki sen mcedit kullanıyor musun?
Edit:Bu ilk mapımdı.Bu yorumun bile benim için büyük başarı:D
eee konunu beğenmedim. nolcak o iş :D[DOUBLEPOST=1390236601][/DOUBLEPOST]
Merak etme seninkine benzemiycek yeni editlemeler yaptım :lav:
kendini benden üstün görme bak ben görmüyorum benimkinde en azından redstone var
 

ShouldToBe

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
0
Haritayı oynadım ama sorunlar çoktu nodülün içinde doğmadım yanımda sandık vardı içinde elmaş eşyalar ve gereksiz aletler vardı elmas eşyaları aldım (:p) sonra creative geçip başlangıcı buldum ordan devam ettim sonra bizim bi arkadaşı bulduk sonra diğerini aramaya gittik pazara giden yolda giderken yolun devamı yoktu sadece su vardı devamını yapamadık yani

Not: Multiplayerde iki kişi oynadık ondan olabilir ya neyse sorayım dedim :D
 

UgurcanMKA

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Çoooooooooooooooooooooooooooooook güzel diyecektim ama labirent olmasaydı ve bukadar kısa olmasaydı!
 

TntCraft

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler!:lol:[DOUBLEPOST=1390317923,1390317858][/DOUBLEPOST]
Haritayı oynadım ama sorunlar çoktu nodülün içinde doğmadım yanımda sandık vardı içinde elmaş eşyalar ve gereksiz aletler vardı elmas eşyaları aldım (:p) sonra creative geçip başlangıcı buldum ordan devam ettim sonra bizim bi arkadaşı bulduk sonra diğerini aramaya gittik pazara giden yolda giderken yolun devamı yoktu sadece su vardı devamını yapamadık yani

Not: Multiplayerde iki kişi oynadık ondan olabilir ya neyse sorayım dedim :D
Multiplayer hatasıdır kardeş ben arkadaşımkla oynarkende öyle oldu kusura bakma^_^
 
Üst