Server Adı -- Server İconu Ne Olmalı?

TheBloodyMask

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Yorumları okudum güldüm ses çıkaramadan ses çıkmadığı için sıcaklaştım kazan gibi kaynadım resmen :D

Üstelik isime serverının türünü söylersen biraz daha güzel bir şey koyabilirsin türle alakasız olarak Uthomania.net gibi saçma şeyleri örnek verebilirim.

HIYAR'dan Tapatalk ile gönderilmedi.
 
R

Reloven

Ziyaretçi
Öncelikle Craftlı bir şey Koyma herkes ..Craft Yapmıs Server İsmini Bazı Saçmalayanlar Var Network Filan Yazıyor Sunucusu 30 Kişilik Öyle Birşeyde Yapma Sakın Sunucunu Andıran Yada Herhangi Bir İsim Koy Örn Benım Yakında Açacağım Serverin İsmi : Explicit Türkiye
 

Utho

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Yorumları okudum güldüm ses çıkaramadan ses çıkmadığı için sıcaklaştım kazan gibi kaynadım resmen :D

Üstelik isime serverının türünü söylersen biraz daha güzel bir şey koyabilirsin türle alakasız olarak Uthomania.net gibi saçma şeyleri örnek verebilirim.

HIYAR'dan Tapatalk ile gönderilmedi.
Gülmek Garanti Hıyar[DOUBLEPOST=1391709702,1391709086][/DOUBLEPOST]PlanetTürk Nasıl?
 
Üst