[Rehber] Hamachi'siz Server Kurma (No-IP)

HawK95

Marangoz
En iyi cevaplar
0
arkadaşlar portalacmak.com kapanmış ne yapabilirim yardım edin lütfen ?
O site sadece modemin arayüzünden port açmak için girmen gereken NAT kısmına girmen için sana yardımcı oluyor o site olmadanda kendin modemin arayüzünden kurcalayarak bulursan yapabilirsin zaten çok zor bir işlem değil. Ama istersen portaacmak.com un internet geçmişinden tekrar açabilirsin
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

yada

portaçma programı ile kolayca yapabilirsin, kullanım videosunu şimdi koydum :)
 

unununium

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
daha kendime bi premium alamıyom sen git nitrado al diyosun :D
Harçlığın en az ne kadar olabilir ki?
A benim harçlığımı sorma bile (az değil fazla :D hatta bazıları benden geçiniyor okulda :)) minecraft dediğin 60 lira bir şey ben günlük bu kadar alıyorum.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

okisevkin

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
sorum var : bunları yaptım ilk gün girdiler falan 2. gün sadece ben girebildim diğer kimse giremedi neden böyle oldu ip sabitledim no ip te açık
 

DehsetVeren

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Aradan 1 yıl geçmiş ama olsun peki sabit ıp nası yapcaz[DOUBLEPOST=1403631775,1403631275][/DOUBLEPOST]Benim varsayılan ağ geçidim 0.0.0.0 :/
 
Üst