- En iyi cevaplar
- 0
Git nitradotr den server al kna modlu mc kur.çok yararlı oldu artık arkadaşlara server açabilirim
Helal olsun!!!!!
Sağolasın kardeş ellerin dert görmesin.
Bütün sıkıntılarından kurtul İnşallah.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Git nitradotr den server al kna modlu mc kur.çok yararlı oldu artık arkadaşlara server açabilirim
Helal olsun!!!!!
Sağolasın kardeş ellerin dert görmesin.
Bütün sıkıntılarından kurtul İnşallah.
daha kendime bi premium alamıyom sen git nitrado al diyosunGit nitradotr den server al kna modlu mc kur.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
biz bir şey yapamayız başka bir site bulacaksınarkadaşlar portalacmak.com kapanmış ne yapabilirim yardım edin lütfen ?
O site sadece modemin arayüzünden port açmak için girmen gereken NAT kısmına girmen için sana yardımcı oluyor o site olmadanda kendin modemin arayüzünden kurcalayarak bulursan yapabilirsin zaten çok zor bir işlem değil. Ama istersen portaacmak.com un internet geçmişinden tekrar açabilirsinarkadaşlar portalacmak.com kapanmış ne yapabilirim yardım edin lütfen ?
Harçlığın en az ne kadar olabilir ki?daha kendime bi premium alamıyom sen git nitrado al diyosun![]()
Konu kaliteli olunca yıllar eskitemiyor işteDeniyecem yarın bu arada kaç yıllık konu lan bu![]()
ip değişmiş büyük ihtimalsorum var : bunları yaptım ilk gün girdiler falan 2. gün sadece ben girebildim diğer kimse giremedi neden böyle oldu ip sabitledim no ip te açık
bilgisayarı kapatmazsan 7/24 kapatırsan server da kapanır.dostum birde bir şey sorucam 7/24 mü bu![]()
hiçbir zararı yoktur kardeşim.bunun herhangi bir zararı varmı port açmanın?
tamam sağol.bilgisayarı kapatmazsan 7/24 kapatırsan server da kapanır.
hiçbir zararı yoktur kardeşim.
2 yıllık konu bu günlere geldiAradan 1 yıl geçmiş ama olsun peki sabit ıp nası yapcaz[DOUBLEPOST=1403631775,1403631275][/DOUBLEPOST]Benim varsayılan ağ geçidim 0.0.0.0 :/